• vcent

    Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!

    Jag blir så jävla irriterad när folk inte svarar på frågor!!! Inte av att nån inte kommenterar ett sms eller inte svarar på sms, för det kräver inget svar. Men fucking frågor!!!! Det började med att vissa inte svarar på frågor som de kanske inte har ett bra svar på. Men då skriver man för fan att man inte vet eller nått istället för att igga mig?!?!? Nu har det i alla fall gått så långt att jag blir sur på folk när de inte svarar på "vgd?"

    På kik kan det tex se ut såhär:

    Jag: vgd?

    Hen: (har läst)

    30 min senare:

    Jag: ?

    Hen: (har läst)

    30 min senare

    Jag: ??

    Hen: (har läst)

    30 min senare

    Jag: varför svarar du inte på frågan?

    Hen (har läst)

    30 min senare

    Jag: ?????

    Hen: (läst)

    30 min senare

    Jag: nu går jag och hänger mig

    Hen: Nej!!

    Jag: svara på frågorna då

    Hen: okej, jag vet inte.

    Jag: vet du inte vad du gör?

    Hen: (har läst)

    Jag:?

    Hen: (har läst)

    Jag: hejdå.....

    Vad är der som är så jävla svårt att svara?!?!?

    Jag blir inte sur om nån inte läst smsen, jag blir sur när dom läst men inte svarat... har man tid att läsa har man tid att svara. Och bara för att jag ställer två frågor betyder inte det att första frågan slutar att gälla vilket många verkar tro.....

    Jag önskar död åt alla er som inte svarar på frågor. Det spelar ingen roll vad svaret är, det kan vara ja, nej, kanske, vet ej..... men det SKA vara ett svar!!!

  • Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!
  • Anonym (Fatta)

    Men fatta att dom inte är intresserade istället och skit i dom. Lägg energin på någon som vill prata med dig.

  • vcent
    Anonym (Fatta) skrev 2017-02-10 23:25:14 följande:

    Men fatta att dom inte är intresserade istället och skit i dom. Lägg energin på någon som vill prata med dig.


    Asså, jag pratar om alla från mamma till flickvän och vänner och lärare, släkt. Det är inte ALLA, men vissa är sjukt irriterande ibland. Hur många gånger man än berättar problemet för dom så händer inget
  • Söder73

    Jag fick börja med att fundera över vad vgd betyder:)
    Inget illa ment, men du verkar rätt jobbig... Om de inte svarar, skit i det och gör något annat. Om du verkligen vill veta; RING

  • Dixie
    vcent skrev 2017-02-10 23:29:28 följande:

    Asså, jag pratar om alla från mamma till flickvän och vänner och lärare, släkt. Det är inte ALLA, men vissa är sjukt irriterande ibland. Hur många gånger man än berättar problemet för dom så händer inget


    Vad är det för problem?

    I exemplet ovan frågar du ju bara vad de gör - de vill kanske inte berätta?? Tur jag inte har ngn vän som förföljer mig så med frågor....
  • vcent
    Söder73 skrev 2017-02-10 23:31:46 följande:

    Jag fick börja med att fundera över vad vgd betyder:)

    Inget illa ment, men du verkar rätt jobbig... Om de inte svarar, skit i det och gör något annat. Om du verkligen vill veta; RING


    Alla hatar att prata i telefon.

    Och nej, det är inte jag som är jobbig.

    För det första är inte "vgd" en viktig fråga enligt mig. Jag använde det bara som ett exempel på hur töntiga folk är.

    Det kan vara en fråga som är viktig, som jag vet att nån kan svara på, som jag vet att personen vet att jag behöver få svar direkt.
  • vcent
    Dixie skrev 2017-02-10 23:33:55 följande:

    Vad är det för problem?

    I exemplet ovan frågar du ju bara vad de gör - de vill kanske inte berätta?? Tur jag inte har ngn vän som förföljer mig så med frågor....


    Som sagt så tog jag bara vgd som exempel..

    jag förföljer ingen.
Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!