• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Elliex

Är det någon här som fått metoforim utskrivet för att lättare bli gravid?

• Nykär15
    Elliex skrev 2017-04-06 08:22:45 följande:

Är det någon här som fått metoforim utskrivet för att lättare bli gravid?

Nej, vet inte vad det är för nåt. Berätta!

Har provat Letrozol, Gonal-F och Bemfola i kombination med Ovitrelle (ägglossningsspruta). Men inget av det hjälpte på mig...dock hjälpte en pausmånad utan hormontillskott. Körde däremot med Rosenrot. 

• kvinna29årskåne

bim i fredags. ingen mens i sikte än. har i två veckor känt att mensen är på våg men den har inte kommit än.  negativt på test. börjar bli frustrerad. Rynkar på näsan det är väl kroppen som spelar mig ett spratt som vanligt. 

• Nykär15
    kvinna29årskåne skrev 2017-04-10 11:42:18 följande:

bim i fredags. ingen mens i sikte än. har i två veckor känt att mensen är på våg men den har inte kommit än.  negativt på test. börjar bli frustrerad. Rynkar på näsan det är väl kroppen som spelar mig ett spratt som vanligt. 

Konstigt...kanske var ÄL senare än du trodde?
  • LeiaBus2010

Hej tjejer!

Är på bim-7 idag. Fick mensvärk på ÄL +5 som höll i sig tills igårnatt. . Idag lyser den med sin frånvaro. Jag brukar ha mensvärk ända fram till mens. . Å så drömmer jag konstigt. Hoppas det är ett tecken

Såhär ser min tempkurva ut Jag har iqf haft äl! Och vi har prickat in den bra. (Se x)

Hur går det för alla. Och hur går det för dig Nykär? Hoppas lilla magen mår bra!

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-10 12:45:25 följande:

Hej tjejer!

Är på bim-7 idag. Fick mensvärk på ÄL +5 som höll i sig tills igårnatt. . Idag lyser den med sin frånvaro. Jag brukar ha mensvärk ända fram till mens. . Å så drömmer jag konstigt. Hoppas det är ett tecken

Såhär ser min tempkurva ut Jag har iqf haft äl! Och vi har prickat in den bra. (Se x)

Hur går det för alla. Och hur går det för dig Nykär? Hoppas lilla magen mår bra!

Åh halvvägs till BIM nu! Håller tummarna för dig! Låter ju lovande med både symtom, drömmar och att ni prickade ÄL bra! Glad

Här går det bra hoppas jag! Önskar man kunde kika in och se om lilla grynet växer som det ska Hjärta 3,5 vecka kvar till VUL. Tiden går långsamt...om den gick långsamt innan så går den ännu långsammare nu när jag plussat....vill bara veta att allt är bra. 

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-10 13:11:06 följande:

Åh halvvägs till BIM nu! Håller tummarna för dig! Låter ju lovande med både symtom, drömmar och att ni prickade ÄL bra! 

Här går det bra hoppas jag! Önskar man kunde kika in och se om lilla grynet växer som det ska  3,5 vecka kvar till VUL. Tiden går långsamt...om den gick långsamt innan så går den ännu långsammare nu när jag plussat....vill bara veta att allt är bra. 

Åh det är svårt att tänka på annat. Men försök hihi. Kommer att gå bra ska du se

Ja. Den här gången är det bannemig vår tur med... vill inte att tjejerna ska bli "för gamla"

Inte jag Heller haha.

Dom fyller snart 5 och 7... jag vill inte ha större skillnad emellan. Går det inte innan senast nästa år så kommer vi att strunta i det För vi vill inte ha spädbarn när vi är 40 typ... (jag blir snart 32 och han 34) Så är det inget denna månaden så tar vi en paus till nästa år... så vi kan njuta av semestern o så utan att behöva kolla äl o pricka rätt o tempa med mera :-P

Jag har dessutom kommit i förklimakteriet Så snart är det för sent ändå...
  • LeiaBus2010

Vad tror ni?? Jag fick en chock för jag såg det direkt!

Var kvar efter 5 min.

Syns mer i verkligheten än på bilden som syns här såg jag efter att ha lagt upp i annan tråd.. jag är helt skakis. ..

Brukar cb + visa spök? Så tydligt och direkt?

• Elliex
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 06:48:58 följande:

Vad tror ni?? Jag fick en chock för jag såg det direkt!

Var kvar efter 5 min.

Syns mer i verkligheten än på bilden som syns här såg jag efter att ha lagt upp i annan tråd.. jag är helt skakis. ..

Brukar cb + visa spök? Så tydligt och direkt?

Svårt att se som sagt. Hoppas det är ett plus!
    Såg dock att du är på bim -7, är inte det lite tidigt att ta gravtest då? Eller kan man göra det? Är själv på bim -8 så då kanske man kan testa snart såfall :)
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...