• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Nykär15
    Elliex skrev 2017-04-11 13:51:51 följande:
    Häftigt!
    Håller alla tummar jag har att du har en liten där inne!

Jag vaknade upp med extremt illamående. Aldrig känt såhär. Hoppas det är ett tecken
    Spännande! Vilken dag är du på?
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 14:18:14 följande:
    Tack! ! hittade inte kronans apotek så jag tog Lloyds ochköpte deras tidiga test i 2 pack
    Åh när ska du testa? Jag fick ju starkare på em Flört

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-11 15:16:52 följande:

Spännande! Vilken dag är du på?Åh när ska du testa? Jag fick ju starkare på em

Mitt cb från morgonen ÄR BLÅTT. Kollade inte så noga i morse det var ganska dovt lyse på toan.

Tog ett Lloyds Early preg-test med på EM urin.

Här är båda testen nu.

Det syns mycket mycket mer i verkligheten. Men jag hade nog inte håll mig tillräckligt länge... kissar mer än vad jag brukar. Oftare alltså..

Vågar nästan börja hoppas nu!

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010

Häftigt!

Jag vaknade upp med extremt illamående. Aldrig känt såhär. Hoppas det är ett tecken

Tack! Ja är.det sant så är det verkligen förvånansvärt. Har knappt några symtom alls och jag har ingen aning om när jag egentligen hade äl. .. så jag kan ju vara längre än vad man tror. ..
  • LeiaBus2010

Tji fick jag för "knappt inga symtom"

Har en fin mensvärk som moler.. och huvudvärk. Aptiten har också konstigt nog minskat

.. är detta normalt? Haha det märks inte aTT man varit gravid 6 ggr och fött 2 barn :-P

Det sticker och strålar neråt av och till nu med.. o känner mig uppblåst.

Väldans konstigt aTT det kom så pang bom... har visserligen mått konstigt hela dagen. Men det tolkade jag som sömnbrist

Har kollat lite på eventuella BF och det lam vara allt mellan den 24 och 27 dec.. jobbigt haha

Vill det ska bli ny dag typ nu! Så man kan testa igen hihi.

• Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 15:25:28 följande:

Mitt cb från morgonen ÄR BLÅTT. Kollade inte så noga i morse det var ganska dovt lyse på toan.

Tog ett Lloyds Early preg-test med på EM urin.

Här är båda testen nu.

Det syns mycket mycket mer i verkligheten. Men jag hade nog inte håll mig tillräckligt länge... kissar mer än vad jag brukar. Oftare alltså..

Vågar nästan börja hoppas nu!

Ser helt klart på CB! Vågar mig på ett litet grattis!! Åhhh vad roligt!!
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-11 20:20:53 följande:

Ser helt klart på CB! Vågar mig på ett litet grattis!! Åhhh vad roligt!!

Helt galet... tror inte riktigt på det ännu. Jag känner ju det dock ikväll. Men det kan ju "likväl vara pms" och jag är åter en gång lurad... typ så känns det... bf 25 de har jag räknat ut iaf. Men det kan ju vara helt galet fel det med med tanke på att ältest och temp inte alls synkar :-P Men jag vägar tro på det lite iaf.

Det andra testet som jag gjorde är ROSA efter testtiden.. jag vet att man inte ska kolla efter. MEN jag såg ju det inom testtiden och nu är det liksom bara starkare...

Ååå nykär jag ska testa imorgonbitti igen. Hör av mig direkt!

Vet inte om jag ska ta mitt sista cb eller om jag ska ta mitt andra early test? Vill nog spara cb till helgen
  • LeiaBus2010

Häftigt!

Har ju glömt säga i mitt rus att jag håller tummarna STENHÅRT! <3
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-11 20:54:57 följande:

Helt galet... tror inte riktigt på det ännu. Jag känner ju det dock ikväll. Men det kan ju "likväl vara pms" och jag är åter en gång lurad... typ så känns det... bf 25 de har jag räknat ut iaf. Men det kan ju vara helt galet fel det med med tanke på att ältest och temp inte alls synkar :-P Men jag vägar tro på det lite iaf.

Det andra testet som jag gjorde är ROSA efter testtiden.. jag vet att man inte ska kolla efter. MEN jag såg ju det inom testtiden och nu är det liksom bara starkare...

Ååå nykär jag ska testa imorgonbitti igen. Hör av mig direkt!

Vet inte om jag ska ta mitt sista cb eller om jag ska ta mitt andra early test? Vill nog spara cb till helgen

Så fantastiskt! Grattis! Även om det är efter testtiden så kan ju ett synligt streck räknas anser jag, annars hade det inte varit där.

Ta inte morhonurinen, har gett svagare för mig än lite senare på dagen... Håll oss uppdaterade!
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-11 21:17:49 följande:

Så fantastiskt! Grattis! Även om det är efter testtiden så kan ju ett synligt streck räknas anser jag, annars hade det inte varit där.

Ta inte morhonurinen, har gett svagare för mig än lite senare på dagen... Håll oss uppdaterade!

Såhär ser det ut nu och har gjort i flera timmar.

Hade bara håll nig i typ 2 timmar!

Blir spännande imorgon.

Kommer ta det tidiga testet på morgonen iAF för jag kan inte hålla mig haha.

Håller er uppdaterade
  • brennaV

Här är en till som försökt i 1 år med tredje barnet. Tog ut spiralen förra året i början på april. Blev gravid direkt. Efter 6 veckor psykisk terror (många vul) visade det sig att jag fått ma. Skrapades i mitten på juni. Blev gravid i oktober igen. Även det visade sig vara ett ma och jag skrapades i november. Blev gravid i februari igen och tyvärr visade det sig vara en ofostrig graviditet. Skrapades 27/3 och nu sitter jag här och funderar på hur man ska orka med ytterligare ett försök.

Håller tummar och tår för alla ni i tråden som kämpar <3

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...