• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Orkide
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-03 20:14:57 följande:

Hej tjejer!

Någon mer som tempar?

Man ska ju få en ökning efter äl. .. Idag fick jag en dipp? !?!?! Blev skitledsen...

Jag hade glad gubbe två dagar i sträck. (Gröna plus på bilden? Sedan dess har det varit minus..m sen i söndags... så jag var helt säker på att tempökningen skulle ske idag.. nu blir jag orolig att jag inte ens haft någon äl...

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Jag tycker verkligen att du ska kolla upp din äl. Ägget kanske aldrig släpps utan återbildas och därför får du ingen mens. Kram
  • LeiaBus2010
    Orkide skrev 2017-04-03 21:59:10 följande:

Jag tycker verkligen att du ska kolla upp din äl. Ägget kanske aldrig släpps utan återbildas och därför får du ingen mens. Kram

Jag har kollat mina ägg för några månader sedan och dom växer bra. Har dock aldrig fått det bekräftat att något släpper.

Idag kom iaf en liten stegring!

Blev frusen igår så jag trodde jag var sjuk. Då låg kvällstempen på 37.2

Den brukar ligga på 36.2- 36.4 som max. Så jag tar det som ett gott tecken.

Dock så hann jag vakna till lite innan jag tempade idag. Men ökningen indikerar på att ägg har släppt iaf. Dock inte när jag själv trodde det bara. För jag har inte haft älkänningar sen o söndags.

Jag håller huvudet högt den här omgången också och hoppas på det bästa och räknar nu ner.

Nästa Månad blir det gyn.
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-04 06:02:18 följande:
    Jag har kollat mina ägg för några månader sedan och dom växer bra. Har dock aldrig fått det bekräftat att något släpper.

Idag kom iaf en liten stegring!

Blev frusen igår så jag trodde jag var sjuk. Då låg kvällstempen på 37.2

Den brukar ligga på 36.2- 36.4 som max. Så jag tar det som ett gott tecken.

Dock så hann jag vakna till lite innan jag tempade idag. Men ökningen indikerar på att ägg har släppt iaf. Dock inte när jag själv trodde det bara. För jag har inte haft älkänningar sen o söndags.

Jag håller huvudet högt den här omgången också och hoppas på det bästa och räknar nu ner.

Nästa Månad blir det gyn.
    Håller tummarna! Och bra du annars tar dig till gyn nästa månad. Kan du inte be att få ta ett progesteronprov om en vecka då? Så de kan se om ÄL faktiskt var? Så slipper du vänta på just den biten. 
  • FrökenNypon
    Nykär15 skrev 2017-04-05 06:24:27 följande:

Nu har jag tagit mitt sista test, på BIM...så lycklig! Nästa delmål VUL 4/5.

Stort grattis!! Härlig!
  • Nykär15
    FrökenNypon skrev 2017-04-05 10:58:57 följande:
    Stort grattis!! Härlig!
    Tack Hjärta så himla lycklig!
  • LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-04-05 06:24:27 följande:

Nu har jag tagit mitt sista test, på BIM...så lycklig! Nästa delmål VUL 4/5.

Underbart <3
  • Nykär15
    vinterbebis12 skrev 2017-04-05 23:41:20 följande:

Grattis till er som plussat! Underbart. Vi gör FET om några veckor.

Tack Hjärta

Vad spännande med FET, håller tummarna för att det ska gå vägen!! 

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...