• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Elliex
    kvinna29årskåne skrev 2017-04-03 08:33:45 följande:
    Hej. Jag har också försökt 1,5 år utan att bli gravid. Har du påbörjat någon utredning?
    Hej!

Vi har börjat utredning, som inte visat nå fel på min sambo och jag är fertil fick jag reda på bara att jag hade äggblåsor som såg ut som pcos men det visade sig sen att jag inte hade det. Så nu ska jag äta folacin och donaferty som hjälp på traven.

Har ni påbörjat utredning?
  • Elliex
    Nykär15 skrev 2017-04-03 09:29:45 följande:

Välkommen hit! Ja 2017 ska bli året för alla som hållt på ett tag, det är alla värda! 

Har ni gjort någon utredning? 

Tack! Ja verkligen!

Vi har påbörjat utredning. Skrev i inlägget ovanför som du kan kika på :)
  • Nykär15
    Elliex skrev 2017-04-03 10:59:34 följande:
    Hej!

Vi har börjat utredning, som inte visat nå fel på min sambo och jag är fertil fick jag reda på bara att jag hade äggblåsor som såg ut som pcos men det visade sig sen att jag inte hade det. Så nu ska jag äta folacin och donaferty som hjälp på traven.

Har ni påbörjat utredning?

Skönt ni har kollat allt och att ni får lite hjälp! 

Jag har blivit gravid varje gång jag tagit Rosenrot, kanske kan vara ett tips?

• Elliex
    Nykär15 skrev 2017-04-03 11:02:36 följande:

Skönt ni har kollat allt och att ni får lite hjälp! 

Jag har blivit gravid varje gång jag tagit Rosenrot, kanske kan vara ett tips?

Det ska jag absolut kolla upp! Tack för tipset.

Hunnit gå igenom det ni skrivit och såg att du fått stegring på äl test. Grattis till det!
    Jag körde med clearblue advanced monitor förut och fick äl en gång under 6 mån så jag slutade testa och har inte gjort det än.
  • Nykär15
    Elliex skrev 2017-04-03 14:03:21 följande:
    Det ska jag absolut kolla upp! Tack för tipset.

Hunnit gå igenom det ni skrivit och såg att du fått stegring på äl test. Grattis till det!
    Jag körde med clearblue advanced monitor förut och fick äl en gång under 6 mån så jag slutade testa och har inte gjort det än.

Nej, jag har blivit gravid GravidHjärta stegringen jag visar är ökningen på min graviditetstester Glad

ÄL+ betyder hur många dagar man är EFTER ägglossningen. Jag har BIM i övermorgon, kommer då göra ett digitalt graviditetstest, sen ska jag försöka ta in att vi äntligen lyckats igen och hoppas att det är tredje gången gillt och att vi får träffa en liten lagom till Lucia Baby

• kvinna29årskåne
    ingen mens i sikte. pms deluxe. har känts som att mensen skulle vara på väg i en vecka nu men har inte kommit än. tog ett test idag. tycker mig se ett litet plus där men är väldigt vagt. Får ta ett nytt senare och se om det visar tydligare. men är väl bara inbillning som vanligt
  • Elliex
    Nykär15 skrev 2017-04-03 14:27:36 följande:

Nej, jag har blivit gravid GravidHjärta stegringen jag visar är ökningen på min graviditetstester Glad

ÄL+ betyder hur många dagar man är EFTER ägglossningen. Jag har BIM i övermorgon, kommer då göra ett digitalt graviditetstest, sen ska jag försöka ta in att vi äntligen lyckats igen och hoppas att det är tredje gången gillt och att vi får träffa en liten lagom till Lucia Baby

Jaha men Gud vad kul!! Läste inte så noggrant..
    Grattis!!! Håller alla tummar att det går hela vägen ????????????????????????
  • Elliex
    kvinna29årskåne skrev 2017-04-03 16:14:17 följande:

ingen mens i sikte. pms deluxe. har känts som att mensen skulle vara på väg i en vecka nu men har inte kommit än. tog ett test idag. tycker mig se ett litet plus där men är väldigt vagt. Får ta ett nytt senare och se om det visar tydligare. men är väl bara inbillning som vanligt

Köp ett digitalt och testa så håller jag alla tummar att det visar plus ????
  • Nykär15
    kvinna29årskåne skrev 2017-04-03 16:14:17 följande:

Men vad spännande! Köp ett predictor early :)
    Elliex skrev 2017-04-03 18:50:38 följande:

Jaha men Gud vad kul!! Läste inte så noggrant..

Grattis!!! Håller alla tummar att det går hela vägen ????????????????????????

Tack :) vi hoppas så innerligt att det är vår tur nu <3
  • LeiaBus2010

Hej tjejer!

Någon mer som tempar?

Man ska ju få en ökning efter äl. .. Idag fick jag en dipp? !?!?! Blev skitledsen...

Jag hade glad gubbe två dagar i sträck. (Gröna plus på bilden? Sedan dess har det varit minus..m sen i söndags... så jag var helt säker på att tempökningen skulle ske idag.. nu blir jag orolig att jag inte ens haft någon äl...

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...