FrökenNypon skrev 2017-04-12 20:34:53 följande:
Grattis leiabus!
Va roligt att det kommer lite plus i gruppen!
Hoppas det kan smitta av sig på oss oxå :)
Jag är så låg idag. Får svårt med blodtryck och huvvevärk före ägglossning. Jag har väldiga tydliga tecken på äl så det är ju bra men så svårt o orka sex när man mår piss.
Vad är tecken på förklimakteriet och hur vet man att man har det?
Förlåt. Jag missade din kommentar förut.
Usch det låter hemskt. Jag har också haft huvudvärk och rejäla känningar vid äl så att man knappt orkat eller ens velat...
Tecken öl förklimakteriet är just rusningar i bröstet typ, svettas och frysa om vartannat utan att vara sjuk... vallningar typ. :-/ och minskad mens. Jag har inte haft en ordentlig mens på 3 år... Inte så himla kul när man ska baka bebis :-P förra månaden hade jag bara lite blodflytningar i 2 månader. I januari bara en dag, även i december... och i november ingen mens alls och så har det hållt på sen jag slutade med preventivmedel... Tack o lov gick det nu! Men det kan också ha varit sista chansen .. så jag önskar av hela mitt hjärta att det går vägen..
Elliex skrev 2017-04-12 21:01:37 följande:
Tack! <3
Åh Gud vad kul!! Så himla mycket grattis! <3
Försök att inte tänka så mycket. Som sagt, tänk att ni väntar barn o inte MF
Hade du några tydliga symptom eller testa du bara för att?
De enda tydliga symtomen var en annorlunda molvärk när jag tänker efter.. huvudvärk och trötthet samt att jag kände mig SÅ SJUK... kände dock samma sjukdomskänsla förra månaden.
Men den här månaden kissade jag även mer och jag frös mer än vanligt nu är brösten ömma med.. är på bim -4 Men misstänker att jag är längre efter äl än +9.
Fick plus på cb digitala äl 4 dagar tidigare än vad min temp på fertilityfriend satte ut... pluset på ältest kom på cd 15.
Men enligt min temp skedde äl på cd 19. Hur som helst så lyckades vi pricka in alla eventuella äldagar