• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Snultan
    Familia skrev 2017-04-17 09:02:17 följande:

Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!

Pluss imorse på BIM -2.

Grattis åh vad roligt!!!
    Matheus 131002!
  • oONinniOo
    Isathe skrev 2017-04-17 09:29:07 följande:
    Ååå tuff du är som testat idag, i tidigaste lagret. Själv vågar jag inte testa, vill inte bli besviken. Ena stunden tror jag på att jag är gravid men nästa inte. Har inga tester hemma men ska till stan idag och funderar på köpa ett, vi får se. Isf blir det testning imorgon, BIM har jag torsdag eller fredag. Eller ska man bara vänta på ev mens? Testa tidigast på fredag eller kanske på lördag morgon då är ju bim passerad..... svårt!!
    Ja, det kan vara svårt med när man ska testa sig. Om du inte vill bli besviken är det nog bäst att försöka vänta så länge du klarar. Jag visste redan innan jag tog testen att det är väldigt tidigt och kan bli blankt trots att det kan bli positivt sen. Men min känsla av att jag är gravid är så stark, så jag var tvungen att testa redan nu. Nu får jag ju vänta i vilket fall på att få se om det blir starkare eller inte.
  • Milou3

Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!

Pluss imorse på BIM -2.

Stort grattis! Väl kämpat!!
  • Isathe
    oONinniOo skrev 2017-04-17 09:32:45 följande:

Ja, det kan vara svårt med när man ska testa sig. Om du inte vill bli besviken är det nog bäst att försöka vänta så länge du klarar. Jag visste redan innan jag tog testen att det är väldigt tidigt och kan bli blankt trots att det kan bli positivt sen. Men min känsla av att jag är gravid är så stark, så jag var tvungen att testa redan nu. Nu får jag ju vänta i vilket fall på att få se om det blir starkare eller inte.

De jag tycker är svårast är att alla verkar ha symtom så himla tidigt, jag har lite ont i magen till och från men inte direkt mensvärk heller, lite ont mot ena äggstocken också, googlade på x för att utesluta det för då tänkte jag att jag faktiskt var gravid men med ett x. Var även Igår kväll illamående men kan bero på tusen andra saker. Annars har jag inga direkta symtom, inte heller på att mensen ska komma. Detta blir första bebisen så har inget att jämföra med.
  • Isathe

Pluss imorse på BIM -2.

Stort grattis!! Bra kämpat. Var det ett tydligt pluss? Har du någon bild?
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 08:16:37 följande:

Förstår att du inte ser något. Jag kan se på testen hemma och även på bilderna hemma, men då är de ju i betydligt större format. Håller tummarna för plus för oss båda.

Håller på att spricka av nyfikenhet snart! Inga symptom heller typ, molvärken är som bortblåst... längtar till imorgon!
  • oONinniOo
    Isathe skrev 2017-04-17 09:45:55 följande:
    De jag tycker är svårast är att alla verkar ha symtom så himla tidigt, jag har lite ont i magen till och från men inte direkt mensvärk heller, lite ont mot ena äggstocken också, googlade på x för att utesluta det för då tänkte jag att jag faktiskt var gravid men med ett x. Var även Igår kväll illamående men kan bero på tusen andra saker. Annars har jag inga direkta symtom, inte heller på att mensen ska komma. Detta blir första bebisen så har inget att jämföra med.
    Med första barnet hade jag faktiskt noll symptom i princip. Det enda som gjorde att jag tog ett test var att jag känt mig varm i flera dagar och min temp var hög (körde tempmetoden). I övrigt kände jag inget alls, det kom senare efter BIM. Fick ett väldigt svagt positivt på ÄL+10/11. Den här gången blir det i sådana fall 2:a barnet och då brukar ju symptom kunna dyka upp tidigare för vissa.
  • oONinniOo
    Sara2017 skrev 2017-04-17 09:49:24 följande:
    Håller på att spricka av nyfikenhet snart! Inga symptom heller typ, molvärken är som bortblåst... längtar till imorgon!
    Förstår din känsla! Håller tummarna för plus imorgon då! Och starkare för mig imorgon, så det inte bara är spök. Men molvärken har ökat på idag nu sen tempen steg och har varit väldigt gasig i natt. Tungan ute
  • Isathe
    oONinniOo skrev 2017-04-17 10:13:08 följande:

Med första barnet hade jag faktiskt noll symptom i princip. Det enda som gjorde att jag tog ett test var att jag känt mig varm i flera dagar och min temp var hög (körde tempmetoden). I övrigt kände jag inget alls, det kom senare efter BIM. Fick ett väldigt svagt positivt på ÄL+10/11. Den här gången blir det i sådana fall 2:a barnet och då brukar ju symptom kunna dyka upp tidigare för vissa.

Tack de inger ju lite hopp. För läser man här på fl verkar alla ha symtom från äl typ. Jag kommer nog köpa ett test idag och kolla imorgon, kommer nog inte kunna hålla mig från det.
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 10:14:59 följande:

Förstår din känsla! Håller tummarna för plus imorgon då! Och starkare för mig imorgon, så det inte bara är spök. Men molvärken har ökat på idag nu sen tempen steg och har varit väldigt gasig i natt.

Gasig har jag också varit! Gud vad jag fisit ^^
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017