För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Ja, det kan vara svårt med när man ska testa sig. Om du inte vill bli besviken är det nog bäst att försöka vänta så länge du klarar. Jag visste redan innan jag tog testen att det är väldigt tidigt och kan bli blankt trots att det kan bli positivt sen. Men min känsla av att jag är gravid är så stark, så jag var tvungen att testa redan nu. Nu får jag ju vänta i vilket fall på att få se om det blir starkare eller inte.
Pluss imorse på BIM -2.
Förstår att du inte ser något. Jag kan se på testen hemma och även på bilderna hemma, men då är de ju i betydligt större format. Håller tummarna för plus för oss båda.
Med första barnet hade jag faktiskt noll symptom i princip. Det enda som gjorde att jag tog ett test var att jag känt mig varm i flera dagar och min temp var hög (körde tempmetoden). I övrigt kände jag inget alls, det kom senare efter BIM. Fick ett väldigt svagt positivt på ÄL+10/11. Den här gången blir det i sådana fall 2:a barnet och då brukar ju symptom kunna dyka upp tidigare för vissa.
Förstår din känsla! Håller tummarna för plus imorgon då! Och starkare för mig imorgon, så det inte bara är spök. Men molvärken har ökat på idag nu sen tempen steg och har varit väldigt gasig i natt.