• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • FridaB92

Negativt på CB early i morse :(
    ÄL+9 och bim på lördag.

Hoppas jag testade förtidigt.... :/
    Hatar verkligen den här veckan på cykeln....

• Sara2017
    FridaB92 skrev 2017-04-17 20:06:00 följande:

Negativt på CB early i morse :(

ÄL+9 och bim på lördag.

Hoppas jag testade förtidigt.... :/

Hatar verkligen den här veckan på cykeln....

Som jag då, men inte testat på något early test. Det är bara att hålla tummarna, men håller med dig om att det är pest att vänta...
  • brunbrallan

Hörrni ge inte upp än! Det är ff tidigt med äl+9-12. Jag håller tummarna och hoppas verkligen ni får se det underbara plussat!

• Sara2017
    brunbrallan skrev 2017-04-17 20:48:02 följande:

Hörrni ge inte upp än! Det är ff tidigt med äl+9-12. Jag håller tummarna och hoppas verkligen ni får se det underbara plussat!

Så länge mensen inte kommit kan man inte ge upp! Men Gud! Önskar man kunde få bekräftelse typ direkt!
  • Frekaj
    Sara2017 skrev 2017-04-17 17:53:11 följande:

Kanske hoppar över mensen? Är på cd 53, ligger egentligen på 30, så min mens uteblev och fick äl för typ 10 dagar sen eller när det nu va >.< :)

Åh hoppas att de är så! Va gullig du är som skriver, blev lite lugnare nu. Har varit så stressad och ledsen över att den inte kommer, vill ju börja försöka igen! Just nu känns de bara som att man "slösar tid". Men då kanske jag får ÄL ändå trots ingen mens Har så jääkla ont i brösten nu, har haft de från och till sedan veckan efter ÄL men nu gör de ordentligt ont, hugger i livmodern också och värker i ryggslutet.. Blir tokig
  • Frekaj
    Annaivarson skrev 2017-04-17 19:36:12 följande:

Åh hoppas du plussar snart så jobbigt o vänta man vill ju bara ha svar nu nu NU!

Tack desamma! Ja jag är typ deprimerad över de. Börjar tro att de är något fel på mig. Brukar du ha oregelbunden mens?
  • orzia1

Ja tjejer ge inte upp hoppet. Är inte många som testar plus på äl+7 typ. Så bara för man testar minus innan bim, behöver det ej betyda man inte är gravid.

• Lykkeliv

Hej!

Hoppar in här om det är okej :)

Fick ett MA i mars, började blöda 23/3 och blödde i 1,5 v allt kom ut av sig själv. Hade då bf i oktober :(

Har inte haft några tankar på att få till det den här månaden, mkt annat som upptagit tiden. Så har noll koll på ÄL och när vi haft mys *S*

Men igår fick jag värk, tänkte direkt, fäste ägget?? Den tanken bara poppade upp. Och idag har jag haft som en tyngd och molvärk i mage och ner i ljumskar. Känner dock inget i brösten. Men gasig :/

Har ingen aning när jag ska förvänta mig bim men tidigast till helgen iaf.

Har 3 barn sen tidigare :)

Ja de va lite om mig.

Grattis till alla er som plussat och tumhållninger för er (och mig) som inväntar ett efterlängtat +

• sofie9191
    Sara2017 skrev 2017-04-17 19:56:08 följande:

Samma här, hoppas mina kommer på onsdag... Bim på lördag, känner mig inte alls gravid...

Håller tummarna!

Min mens kom nu så jag hoppar över till maj-tråden. Kände det på mig men det är så sjukt ledsamt när man får 3 svaga positiva test :(
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017