För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Negativt på CB early i morse :(
ÄL+9 och bim på lördag.
Hoppas jag testade förtidigt.... :/
Hatar verkligen den här veckan på cykeln....
Negativt på CB early i morse :(
ÄL+9 och bim på lördag.
Hoppas jag testade förtidigt.... :/
Hatar verkligen den här veckan på cykeln....
Hörrni ge inte upp än! Det är ff tidigt med äl+9-12. Jag håller tummarna och hoppas verkligen ni får se det underbara plussat!
Hörrni ge inte upp än! Det är ff tidigt med äl+9-12. Jag håller tummarna och hoppas verkligen ni får se det underbara plussat!
Kanske hoppar över mensen? Är på cd 53, ligger egentligen på 30, så min mens uteblev och fick äl för typ 10 dagar sen eller när det nu va >.< :)
Åh hoppas du plussar snart så jobbigt o vänta man vill ju bara ha svar nu nu NU!
Ja tjejer ge inte upp hoppet. Är inte många som testar plus på äl+7 typ. Så bara för man testar minus innan bim, behöver det ej betyda man inte är gravid.
Hej!
Hoppar in här om det är okej :)
Fick ett MA i mars, började blöda 23/3 och blödde i 1,5 v allt kom ut av sig själv. Hade då bf i oktober :(
Har inte haft några tankar på att få till det den här månaden, mkt annat som upptagit tiden. Så har noll koll på ÄL och när vi haft mys *S*
Men igår fick jag värk, tänkte direkt, fäste ägget?? Den tanken bara poppade upp. Och idag har jag haft som en tyngd och molvärk i mage och ner i ljumskar. Känner dock inget i brösten. Men gasig :/
Har ingen aning när jag ska förvänta mig bim men tidigast till helgen iaf.
Har 3 barn sen tidigare :)
Ja de va lite om mig.
Grattis till alla er som plussat och tumhållninger för er (och mig) som inväntar ett efterlängtat +
Nu peppar vi för imorgon! Nya tempentagningar, nya kissprov! Heja alla kvinnor!
Samma här, hoppas mina kommer på onsdag... Bim på lördag, känner mig inte alls gravid...