• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Thezz

Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens. Vad gör man åt de är inte de för lite?!

Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.

Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.

• Familia
    Isathe skrev 2017-04-17 09:47:08 följande:
    Stort grattis!! Bra kämpat. Var det ett tydligt pluss? Har du någon bild?
    Tack allihop!
    Det var tydligt, men inte full styrka.
    Tror det beror på att jag tog det lite tidigt.
    Ska bli spännande att se hur styrkan blir imorgon.
    Känns underbart att det lyckats äntligen efter så lång tid.
  • Nr3sladdis

Godmorgon flickor.

Kan ni inge mig hopp nu.

Fortfarande molande brännande känsla i magen, värk i ländryggen , illamående men ändå glädjefylld och en känsla att något sker i magen.

Är det bara inbillning för atr man hoppas eller kan det vara så att det växer något i magen?

ÄL +4 BIM -11.

• LeiaBus2010
    Nr3sladdis skrev 2017-04-17 12:00:36 följande:

Godmorgon flickor.

Kan ni inge mig hopp nu.

Fortfarande molande brännande känsla i magen, värk i ländryggen , illamående men ändå glädjefylld och en känsla att något sker i magen.

Är det bara inbillning för atr man hoppas eller kan det vara så att det växer något i magen?

ÄL +4 BIM -11.

du är ju förbi bim så testa!
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Nr3sladdis
    LeiaBus2010 skrev 2017-04-17 12:08:33 följande:

du är ju förbi bim så testa!

Då har jag skrivit fel då ska det stå BIM +11 och ÄL -4 istället blandar alltid ihop om det ska stå plus eller minus. ???? BIM 28/4.
  • jhk88
    Nr3sladdis skrev 2017-04-17 12:17:12 följande:

Då har jag skrivit fel då ska det stå BIM +11 och ÄL -4 istället blandar alltid ihop om det ska stå plus eller minus. ???? BIM 28/4.

Du menar att du hade ÄL för fyra dagar sedan? Och att du har BIM om 11 dagar? I såna fall är du på ÄL+4 och BIM-11 :)
  • Nr3sladdis
    jhk88 skrev 2017-04-17 12:22:41 följande:

Du menar att du hade ÄL för fyra dagar sedan? Och att du har BIM om 11 dagar? I såna fall är du på ÄL+4 och BIM-11 :)

Ja så menar jag, då skrev jag rätt från början alltså. ????
  • Nr3sladdis
    brunbrallan skrev 2017-04-17 12:38:55 följande:

Äl+10 visst fan är jag väl gravid!

Ja nog tycker kag att man kan se streck. GRATTIS! ????
  • orzia1
    Thezz skrev 2017-04-17 10:47:56 följande:

Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens. Vad gör man åt de är inte de för lite?!

Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.

Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.

Ang tiden mellan äl o mens så kan man smörja sig med en kräm som heter progestrall, då förlänger man tiden med ngn dag. Jag ska testa det denna gången men har ej haft ägglossning än.

Nej vad tråkigt både mens och att din kompis ska flytta. Kram
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017