För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens.
Vad gör man åt de är inte de för lite?!
Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.
Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.
Godmorgon flickor.
Kan ni inge mig hopp nu.
Fortfarande molande brännande känsla i magen, värk i ländryggen , illamående men ändå glädjefylld och en känsla att något sker i magen.
Är det bara inbillning för atr man hoppas eller kan det vara så att det växer något i magen?
ÄL +4 BIM -11.
Godmorgon flickor.
Kan ni inge mig hopp nu.
Fortfarande molande brännande känsla i magen, värk i ländryggen , illamående men ändå glädjefylld och en känsla att något sker i magen.
Är det bara inbillning för atr man hoppas eller kan det vara så att det växer något i magen?
ÄL +4 BIM -11.
du är ju förbi bim så testa!
Då har jag skrivit fel då ska det stå BIM +11 och ÄL -4 istället blandar alltid ihop om det ska stå plus eller minus. ???? BIM 28/4.
Du menar att du hade ÄL för fyra dagar sedan? Och att du har BIM om 11 dagar? I såna fall är du på ÄL+4 och BIM-11 :)
Äl+10 visst fan är jag väl gravid!
Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens. Vad gör man åt de är inte de för lite?!
Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.
Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.