För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Äl+10 visst fan är jag väl gravid!
Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?
ÄL +11 vad tror ni?
Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!
Allt kan hända än så ge inte upp hoppet! :)
Jag har Bim imorgon. Lite nedstämd och orolig då jag inte har några test hemma. Ska köpa ikväll och testa! Har Molvärk och ont i brösten men det kan ju lika gärna vara mensen.. har fått svagt positivt på 3 test. Testade på ÄL + 9 men har inte testat sen dess då påsk och firande kommit ivägen! Är på ÄL + 13.
Bim idag men de kan diffa på några dar, "bara" cd 27 o har oregelbunden.men inga tecken på mens än elr nåt annat. Finns ett hopp men iih vill inte ha fel så låter bli att känna efter...
Äl+10 visst fan är jag väl gravid!
Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!
Hurra och stort grattis <3
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.