För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Ringde 1177 och hon sa att jag skulle kontakta kvinnokliniken på tisdag så dom kan göra en gynundersökning och ultraljud. Att mensen är försenad sa hon kan bero på sorgen och att mensen är jätte känslig för sånt. Hade hoppats på graviditet men verkar inte så :/
Äl+10 visst fan är jag väl gravid!
Blödde som sagt lite färskt blod i lördags (äl+9), men ingenting mer efter det. Bim om 3 dagar. Inga menskramper, inga som helst symptom idag och känner mig bara helt.. normal. Har ett test kvar från RFSU som jag kanske tar imorgon. Känner mig dock väldigt ogravid.
Ang tiden mellan äl o mens så kan man smörja sig med en kräm som heter progestrall, då förlänger man tiden med ngn dag. Jag ska testa det denna gången men har ej haft ägglossning än.
Nej vad tråkigt både mens och att din kompis ska flytta. Kram
Hej alla !
Känner mig just nu mest förkyld o ingen känsla alls av att det skulle va nått, äl+3 o bim 28/4. Förra månaden var jag sjukt skengravid redan ett par dar efter äl men det har jag vart med om förr vid tidigare grav o det inget varit .. Men sen när jag INGET trott har det blivit ett plus så får helt enkelt försöka koppla bort ...! Men det är inte lätt ???? Vill ju!!!
Tack allihopa jag känner mig ogravid än men ooh så glad!
Då har jag skrivit fel då ska det stå BIM +11 och ÄL -4 istället blandar alltid ihop om det ska stå plus eller minus. ???? BIM 28/4.
Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?
Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?