• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Frekaj
    Annaivarson skrev 2017-04-17 14:51:28 följande:

Hej förlåt om jag bara hoppar in men här sitter jag med bim +12 men bara negativa tester ett som kändes som spökstrck nu till frågan testade du negativ tills nu?:)

Jag är på BIM + 14. Ingen mens och inga positiva tester..
  • Sara2017
    Frekaj skrev 2017-04-17 17:37:17 följande:

Kanske hoppar över mensen? Är på cd 53, ligger egentligen på 30, så min mens uteblev och fick äl för typ 10 dagar sen eller när det nu va >.< :)
  • Hedblomster

Japp, då kom mensen så jag hoppar till majtråden! Lycka till alla! Grattis till de som fått plus!

• Familia
    brennaV skrev 2017-04-17 15:38:16 följande:

Hurra och stort grattis <3

Tack!
    Tog ett digitalt idag med och även det visade positivt så det känns underbart.
  • oONinniOo

Nu kan jag nog faktiskt börja tro på vad jag ser, att jag inte bara inbillar mig streck. :)

3 min

5 min

• orzia1
    oONinniOo skrev 2017-04-17 18:19:29 följande:

Nu kan jag nog faktiskt börja tro på vad jag ser, att jag inte bara inbillar mig streck. :)

3 min

5 min

Ja där syns ngt svagt. Håller tummarna att det blir starkare om ngn dag
  • brennaV

Hur länge ska du hålla dig från att testa?

Snultan skrev 2017-04-17 14:44:47 följande:

Bim idag men de kan diffa på några dar, "bara" cd 27 o har oregelbunden.men inga tecken på mens än elr nåt annat. Finns ett hopp men iih vill inte ha fel så låter bli att känna efter...

• sofie9191
    Sara2017 skrev 2017-04-17 14:22:45 följande:

Har du testat + på tre test borde ju inte mensen komma. Hoppas så på att du plussar igen :)

Ska fortsätta testa tills mensen eller plusset kommer :)

Näe men det kan ju vara spökstreck :/ Ja jag hoppas att jag får plus imorgon igen! Dock har jag en känsla av att mensen är på G... Hann inte köpa test ikväll heller.. Får hem några test i brevlådan imorgon eller onsdag :)
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-17 17:37:17 följande:

Åh hoppas du plussar snart så jobbigt o vänta man vill ju bara ha svar nu nu NU!
  • Sara2017
    sofie9191 skrev 2017-04-17 19:27:45 följande:

Näe men det kan ju vara spökstreck :/ Ja jag hoppas att jag får plus imorgon igen! Dock har jag en känsla av att mensen är på G... Hann inte köpa test ikväll heller.. Får hem några test i brevlådan imorgon eller onsdag :)

Samma här, hoppas mina kommer på onsdag... Bim på lördag, känner mig inte alls gravid...
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017