För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Nu skenade jag i tanken o fick syn på att det finns piplock som tillbehör till bokstavsmugg från designletters ..! Mina barn har varsin sån mugg o tänk en med pip med bokstaven A eller F..!
Vill vill vill ha +
Ah så har man tex 28 dar i sin cykel så är cd30 = bim + 2 då?
Ang cd. (Cykeldag)
När mensen kommer börjar en ny cykel, således är mensdag nr 1 = cd1. Å så håller det på, då blir varje cykel lika lång som mensens första dag till dagen innan nästa mens.
Nu har jag oregelbunden mens så cykeln varierar, senaste månaderna har jag haft 32, 25, 25, 28. Därför skriver jag att jag idag är på cd30. Då vet jag var i cykeln jag är men kan inte säga när jag har bim dvs om jag gått över mens eller inte eftersom det varierar så mkt.
Ja det stämmer. Fast CD står väl för control day?
Försvenskat cykeldag. Dock ej cirkeldag :)
Nu är det nära.....
Jag har BIM idag enligt en av mina appar och imorgon enligt den andra.
Kollar jag mot förra cykeln så var den på 28 dagar med en ägglossning på cd 17 med en lf på 11 dagar.
Den här cykeln hade jag ägglossning på cd 18, borde då ha BIM idag, för att ha en lf på 11 dagar. Men jag har smörjt med progesterAll för att förlänga den något och för att förbättra chansen för ett plus.
Förra månaden fick jag även bruna flytningar dagen innan mensen kom igång, å de har jag inte en tillstymmelse till idag. Men samtidigt är jag orolig att progesterAll bara spelar mig ett spratt.....
Jag har ont i livmodern till och från, och är hungrig hela tiden blir hungrig strax efter att jag ätit, så antigen växer de ett litet frö där inne eller så är det mensen som vill komma igång, och allt detta bara är PMS besvär....
Håll nu tummarna att jag har ett litet efterlängtat frö där inne....
Hej. Hoppar in här... jag och min man har försökt sen aug förra året. Jag hade BIM för 9 dagar sen. Mensvärk typ varje dag men inga tecken på att mensen e på g.
Har barn sen innan. Jag har så klart testat mig... mega minus med testlagret och RFSU. Gjorde ett clarblue test nu på morgonen samtidigt som jag tog ett från teslagret. Fortfarande mega minus på testlagret men svagt plus på CB. Har fått svaga på cb innan så jag vågar inte lita på det. Har en bild men förstår inte hur jag lägger upp den.
Nu är det nära.....
Jag har BIM idag enligt en av mina appar och imorgon enligt den andra.
Kollar jag mot förra cykeln så var den på 28 dagar med en ägglossning på cd 17 med en lf på 11 dagar.
Den här cykeln hade jag ägglossning på cd 18, borde då ha BIM idag, för att ha en lf på 11 dagar. Men jag har smörjt med progesterAll för att förlänga den något och för att förbättra chansen för ett plus.
Förra månaden fick jag även bruna flytningar dagen innan mensen kom igång, å de har jag inte en tillstymmelse till idag. Men samtidigt är jag orolig att progesterAll bara spelar mig ett spratt.....
Jag har ont i livmodern till och från, och är hungrig hela tiden blir hungrig strax efter att jag ätit, så antigen växer de ett litet frö där inne eller så är det mensen som vill komma igång, och allt detta bara är PMS besvär....
Håll nu tummarna att jag har ett litet efterlängtat frö där inne....
Spännande, vänta en dag till eller så. Angående lägga upp kort så verkar familjeliv sidan krångla lite idag. Har också svårt att lägga upp kort
Hej. Hoppar in här... jag och min man har försökt sen aug förra året. Jag hade BIM för 9 dagar sen. Mensvärk typ varje dag men inga tecken på att mensen e på g.
Har barn sen innan. Jag har så klart testat mig... mega minus med testlagret och RFSU. Gjorde ett clarblue test nu på morgonen samtidigt som jag tog ett från teslagret. Fortfarande mega minus på testlagret men svagt plus på CB. Har fått svaga på cb innan så jag vågar inte lita på det. Har en bild men förstår inte hur jag lägger upp den.
Cycle day om man ska va petnoga :)