För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Cb ägglossningstest ska jag testa nästa period!
Undrar annars med träning å så, kör ni (om ni brukar träna) på som vanligt? Jag känner att jag hamnar lite i stiltje .. iofs förkyld nu men..
Tummen för alla som väntar på svar...!
Om ngn vill köpa tester så säljer jag en del av mina,köpte av en kompis och kommer ej behöva alla, har typ 100 st hemma ha ha. Och ju fler jag har hemma,ju mer testar jag
Pris 4 kr per test plus porto, har både ägglossning och graviditetstest
En liten fråga som någon kanske kan svara på. Jag är inte helt van vid att använda ägglossningstest. Jag har såna vanliga stickor som bara visar två streck. Bör man ta dem 2 ggr om dagen eller räcker det med en?
Jag fick positivt i måndags morse. Men vet ju egentligen inte om det var positivt redan skönast kväll kanske då det var ett halvstarkt streck på söndag morgon. Det blir ju svårt att veta "exakt" när ägglossningen sker :/
En liten fråga som någon kanske kan svara på. Jag är inte helt van vid att använda ägglossningstest. Jag har såna vanliga stickor som bara visar två streck. Bör man ta dem 2 ggr om dagen eller räcker det med en?
Jag fick positivt i måndags morse. Men vet ju egentligen inte om det var positivt redan skönast kväll kanske då det var ett halvstarkt streck på söndag morgon. Det blir ju svårt att veta "exakt" när ägglossningen sker :/
Hej!
Hoppar in i denna i gruppen i hopp om att det tar sig denna gången.
Positivt ägglossningstest den 17/4 och hade oskyddat sex den 14 samt den 19. Tror ni jag kan bli gravid ändå trots det inte är "spot on" ägglossningsdagen?
Hej!
Hoppar in i denna i gruppen i hopp om att det tar sig denna gången.
Positivt ägglossningstest den 17/4 och hade oskyddat sex den 14 samt den 19. Tror ni jag kan bli gravid ändå trots det inte är "spot on" ägglossningsdagen?
Precis samma ÄL dag som mig. Spännande :) När har du BIM?
Det kan absolut ta sig! Håller tummarna.
Bim i igår men neg test nu på em. :(
Denna testdagen var inte lika kul som igår.. tog ett bytt cb plus och ett CB digital imorse. CB plus visade svagt plus/spök (vet inte riktigt vad jag ska tro) som igår och det digitala visade inte gravid.
Har jag nu fått falska plus s.k spök så kommer jag såklart bli jättebesviken för tyckte ändå mina test streck var svaga men tydliga. Dom är ju där och man ser dom bild. Läst och googlat runt, verkar ju vara långt från ensam om detta. Aldrig mer CB om så är fallet. Så dyra test som ger falska förhoppningar...
Tråkig uppdate, men än lever hoppet i mig. Bara att ladda om. BIM på lördag :)