För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hej. Hoppar in här... jag och min man har försökt sen aug förra året. Jag hade BIM för 9 dagar sen. Mensvärk typ varje dag men inga tecken på att mensen e på g.
Har barn sen innan. Jag har så klart testat mig... mega minus med testlagret och RFSU. Gjorde ett clarblue test nu på morgonen samtidigt som jag tog ett från teslagret. Fortfarande mega minus på testlagret men svagt plus på CB. Har fått svaga på cb innan så jag vågar inte lita på det. Har en bild men förstår inte hur jag lägger upp den.
Är på CD 40 idag... Lång cykel och lite oregelbunden... Ingen mens och väldigt negativt på Testlagrets igår med mycket koncentrerad morgonurin :( Vill ha + nu!!
Håller tummarna för alla som snart har bim
Bim om 7 dagar..... ska testa med en testa tidigt CB i morgonbitti....fast jag inte borde men jag är en nyfiken person mår okej, dock väldigt uppblåst och gasig och lite molkänsla i svank och livmoder....SEGT
När hade du ditt missfall? Slutade du blöda direkt och även ägglossning direkt? Jag är fortfarande som ett frågetecken om vart min ägglossning tagit vägen. Skrapades 27/3 och har haft starka streck på äl stickorna men inte helt 100%
Bim om 7 dagar..... ska testa med en testa tidigt CB i morgonbitti....fast jag inte borde men jag är en nyfiken person mår okej, dock väldigt uppblåst och gasig och lite molkänsla i svank och livmoder....SEGT
Hej!
Hoppar in i denna i gruppen i hopp om att det tar sig denna gången.
Positivt ägglossningstest den 17/4 och hade oskyddat sex den 14 samt den 19. Tror ni jag kan bli gravid ändå trots det inte är "spot on" ägglossningsdagen?
Hej!
Hoppar in i denna i gruppen i hopp om att det tar sig denna gången.
Positivt ägglossningstest den 17/4 och hade oskyddat sex den 14 samt den 19. Tror ni jag kan bli gravid ändå trots det inte är "spot on" ägglossningsdagen?
När hade du ditt missfall? Slutade du blöda direkt och även ägglossning direkt? Jag är fortfarande som ett frågetecken om vart min ägglossning tagit vägen. Skrapades 27/3 och har haft starka streck på äl stickorna men inte helt 100%
Jag var i vecka 8 (7+2) när jag gjorde ett vul och inget syntes. Tre skrapningen på mindre än ett år...
Jag fick ett tidigt missfall på min bim i mars, testade positivt 4-5 dagar innan bim och det blev starkare. På min bim dag började jag blöda lite och under natten rasade allt ut som en fors, jag blödde i 5 dagar som en vanlig mens och mådde bra, började testa med cb digital med dubbelindikator ca 1 vecka efter mensen som visade en stegring (blinkande gubbe) att hormonerna inför ägglossning börjat ske, efter 5 dagar fick jag en fast gubbe vilket innebär att ägglossning sker inom 48 timmar, jag rekommenderar varmt denna test, enkel och tydlig, dock kom min ägglossning 2-3 dagar senare än vanligt. Vilken vecka var du i när missfallet började?