• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Anonym (Längtar bebis)
    orzia1 skrev 2017-04-21 19:57:43 följande:

Jag säljer för 4 kr test plus porto. Köpte de av min kompis som inte behövde de. Vet inte vilket märke det är. Men de funkar kanon för mig. Skicka SMS om du vill köpa 0731578940

Annars är ju cb digitalt bäst, där är glad gubbe och blinkade när man börjar bli fertil. Länge sen jag använde de så minns ej vilken symbol som betydde vilket.

Beställde från apotea
  • Isathe

Sådär, då har jag köpt ett gravtest. Lyckades inte lura i väg svärmor så hon är nu väl medveten om att jag kommer ta ett test.

Nu till min stora fråga....

Ska jag testa ikv eller ska jag vänta till imorgon? BIM idag enligt enligt en av mina apparnoch igår enligt den andra. Jag är jätte kissnödig nu och hållt mig sedan före kl 19

• brunbrallan
    Isathe skrev 2017-04-21 21:27:40 följande:

Sådär, då har jag köpt ett gravtest. Lyckades inte lura i väg svärmor så hon är nu väl medveten om att jag kommer ta ett test.

Ska jag testa ikv eller ska jag vänta till imorgon? BIM idag enligt enligt en av mina apparnoch igår enligt den andra. Jag är jätte kissnödig nu och hållt mig sedan före kl 19

Har du bim idag kan du testa!
  • Isathe
    Isathe skrev 2017-04-21 21:27:40 följande:

Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!

• orzia1
    Isathe skrev 2017-04-21 21:52:55 följande:

Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!

Nej vad tråkigt. Men ge inte upp förrän mensen har kommit
  • brunbrallan
    Isathe skrev 2017-04-21 21:52:55 följande:

Beklagar! Kram till dig och stort lycka till nästa månad!
  • redo83
    Sara2017 skrev 2017-04-21 20:02:00 följande:

Fick min mens idag :(

:( trist, men de kommer en ny chans :) jag ska ha min idag.. testade med "testa tisigt" nada. Så den kommer nog här med. Vi får se de positiva, en decemberbebis fyller år sist av polarna. Krogen, systemet, körkort. Haha nu blir de kanske januari istället haha.
  • Fröfröken

Jag kan skicka hopp till er med neg men ännu ingen mens att jag plussat först på bim + 5-6 båda tidigare grav ! (Men det skulle innebära att jag själv får vänta nu 10 dar kanske på ett ev +?) har bim 27/4, ömma bröst o ska testa med ett early test nu i mitten på veckan.

Spännande är det!

• Snultan

Tog ett till test nu på morgonen som också var blankt :/ fotfarande inga tecken på mens men den har dykt upp utan förvarning innan så jag förväntar mig att den kommer när som. Har den inte kommit innan måndag morgon tar jag ett nytt test men hoppet att vara gravid nu känns mycket litet..

Matheus 131002!
  • Snultan

Vad gör man föresten åt att få mer regelbunden mens? Finns det något man kan ta?

Sedan jag började mäta i juni förra året har mina cyklar varierat mellan 25 och 39 dagar:/

Matheus 131002!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017