För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag säljer för 4 kr test plus porto. Köpte de av min kompis som inte behövde de. Vet inte vilket märke det är. Men de funkar kanon för mig. Skicka SMS om du vill köpa 0731578940
Annars är ju cb digitalt bäst, där är glad gubbe och blinkade när man börjar bli fertil. Länge sen jag använde de så minns ej vilken symbol som betydde vilket.
Sådär, då har jag köpt ett gravtest. Lyckades inte lura i väg svärmor så hon är nu väl medveten om att jag kommer ta ett test.
Nu till min stora fråga....
Ska jag testa ikv eller ska jag vänta till imorgon? BIM idag enligt enligt en av mina apparnoch igår enligt den andra. Jag är jätte kissnödig nu och hållt mig sedan före kl 19
Sådär, då har jag köpt ett gravtest. Lyckades inte lura i väg svärmor så hon är nu väl medveten om att jag kommer ta ett test.
Ska jag testa ikv eller ska jag vänta till imorgon? BIM idag enligt enligt en av mina apparnoch igår enligt den andra. Jag är jätte kissnödig nu och hållt mig sedan före kl 19
Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!
Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!
Fick min mens idag :(
Jag kan skicka hopp till er med neg men ännu ingen mens att jag plussat först på bim + 5-6 båda tidigare grav ! (Men det skulle innebära att jag själv får vänta nu 10 dar kanske på ett ev +?) har bim 27/4, ömma bröst o ska testa med ett early test nu i mitten på veckan.
Spännande är det!
Tog ett till test nu på morgonen som också var blankt :/ fotfarande inga tecken på mens men den har dykt upp utan förvarning innan så jag förväntar mig att den kommer när som. Har den inte kommit innan måndag morgon tar jag ett nytt test men hoppet att vara gravid nu känns mycket litet..
Vad gör man föresten åt att få mer regelbunden mens? Finns det något man kan ta?
Sedan jag började mäta i juni förra året har mina cyklar varierat mellan 25 och 39 dagar:/