• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Roseaf
    Lykkeliv skrev 2017-04-25 21:10:12 följande:
    Visst ser man nåt :)

Håller tummarna att du får ett starkare test om ett par dagar. Vilken dag är du på?
    Ja visst gör man! Och tack! Hoppas verkligen de också, försöker få vårt första barn och har två missfall bakom mig :/ detta testet idag är på bim-1, hade ju hoppats på starkare plus samt cb skulle visa gravid så är inte jätte övertygad om att de blir någonting denna gången heller...
  • Roseaf
    Roseaf skrev 2017-04-25 21:31:19 följande:
    Ja visst gör man! Och tack! Hoppas verkligen de också, försöker få vårt första barn och har två missfall bakom mig :/ detta testet idag är på bim-1, hade ju hoppats på starkare plus samt cb skulle visa gravid så är inte jätte övertygad om att de blir någonting denna gången heller...
    Är på äl+13 alltså, TROR jag har ca 14 dagar efter ägglossning innan mens.
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-25 20:35:40 följande:

Tror att det bara är inbillning men ändå... ÄL+8 idag...

Anar också något. Hoppas det blir starkare och tydligare.

Själv ska jag testa imorgon, då är jag på äl +8 el +9
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 21:22:44 följande:

Jag anar minsann något rosa där

Gör du?! :O åååh vad lycklig jag är över att det inte bara är i mitt huvud!!! <3 Tänkte ta ett PE imorgon bitti... Sååå nervös!
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-25 21:34:24 följande:

Anar också något. Hoppas det blir starkare och tydligare.

Själv ska jag testa imorgon, då är jag på äl +8 el +9

Meeen alltså!! Ååååh blir så otroligt lycklig över att det är fler än jag som ser! Imorgon blir det ett PE...

Jag håller tummarna såååå hårt för dig!!! <3
  • Fröfröken

Blä Pytte Pytte lite rosa nu efter toabesök .... vågar inte gå på toan knappt. Säg inte att mensen brakar loss nu !!!

• jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 21:26:03 följande:

Urusla bilder men man ser bättre IRL är så nervös att mensen ska kika fram i morgonbitti..... varje gång jag går på toa förbereder jag mig mentalt för att papperet ska bli rosa, sjuka tankar ..... den övre är bim -3 den undre bim -2

Min telefon vill inte samarbeta eller så är det urusla fl som är problemet... Jag har jättesvårt att se men hoppas så innerligt att du får ett tydligt plus inom de närmsta dagarna och att mensen håller sig på långmila avstånd! <3
  • Roseaf
    Roseaf skrev 2017-04-25 21:33:33 följande:
    Är på äl+13 alltså, TROR jag har ca 14 dagar efter ägglossning innan mens.
    Känns ju som att cb digital borde visat gravid 1-2 veckor iallafall ju...
  • Fröfröken

Kan en nid göra sig aningen till känna så här dag två? Detta var verkligen minimalt ljusrosa men går son på nålar nu, snälla inte mensen ! Idag har jag faktiskt hoppats !

Lycka till alla!!

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-25 21:48:13 följande:

Blä Pytte Pytte lite rosa nu efter toabesök .... vågar inte gå på toan knappt. Säg inte att mensen brakar loss nu !!!

Åååh neej :( Men hoppas hoppas att det inte är någon fara <3 Håller tummarna stenhårt!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017