• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Fröfröken
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 12:02:41 följande:

Ni som har haft nidblödning? Hur såg det ut? Igår 10 dagar efter ägglossning, 3 dagar för bim fick jag klar rött blod, 4-5 droppar sen lite slem bara, inget mer sen igår kväll klockan 21, ingen mens smärta heller, har aldrig haft så klart rött blod som nidis, hmmm

Låter väldigt likt de jag hade igår morse! Mitt kom på 8 dar efter äl. Inget mer rött sen igår morse utan istället tokömma bröst!!

Tummarna för oss! Jag testar torsdag näst om inte mensen släcker hoppet tills dess ....
  • Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-25 14:07:41 följande:

Har sååå galet ont i brösten idag och Molvärken fortsätter.... Börjar hoppas innerligt nu samtidigt som jag är livrädd för att göra det... BIM-5 idag...

Åhhh vad spännande jag håller alla tummar och tår
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 15:06:48 följande:

Åhhh vad spännande jag håller alla tummar och tår

Ja, nu börjar det faktiskt bli riktigt riktigt spännande! <3 Jag hoppas verkligen att min magkänsla är rätt men det är den säkerligen inte... Håller alla tummar och tår för dig! <3
  • Roseaf

Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..
    kan de ha varit förtidigt för cb? Eller är RFSU bara ett spökstreck?...

• jhk88
    Roseaf skrev 2017-04-25 16:37:07 följande:

Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..

Du har nog bara testat för tidigt med cb digitalt... för bilden på testet är absolut positivt...
  • orzia1
    Roseaf skrev 2017-04-25 16:37:07 följande:

Jag ser ett streck, men då jag själv råkat ut för både spökstreck o streck som ej blir starkare efter ngn dag, så skulle jag inte lita på det än. Håller tummarna att det blir starkare
  • orzia1
    josefinevm skrev 2017-04-25 13:29:28 följande:

Det har du verkligen rätt i men man vill ju att det ska hända på en gång men jag måste nog bara acceptera att det kan ta tid och går det inte finns ju fantastiskt hjälp att få.

Tack för dina ord det gav lite förståelse ska bara skaka av mig detta och blicka framåt. Snart är det vår tur.

Häftig video alltså!

Stor kram

Ja på något sätt kommer ni få barn, det är jag helt övertygad om.

Kram
  • AlltUpptaget
    josefinevm skrev 2017-04-23 23:06:01 följande:

Är så deppig idag för min mens kom som en smällkäft. Detta var 8:e försöket för oss och vet att det finns andra som försökt bra mycket längre än oss. Men jag bryter ihop typ varje gång mensen kommer och börjar undra var som är fel på mig. Ser att var och varannan blir gravid i ens närhet och det tar så hårt när ens egen längtan är så stor. Hur gör ni andra för att bara bita ihop och kämpa vidare?

Ge mig all pepp ni kan!

Jag kände exakt som dig.

Valde att köpa clearblue digital ägglossningstest & körde det denna månad..

Sen sexade vi på som faan & vi lyckades hitta rätt denna gång.

Min äl har Alltså legat tidigare än jag trott vilket har gjort att vi har missat den varje månad.

Så ett tips är annars att testa äl test & sen slanka hålla tummarna för dig så att du får ditt plus <3
  • AlltUpptaget
    Anonym (E) skrev 2017-04-25 17:13:57 följande:

Nu finns en grupp bf januari 2018

Verkar inte gå att komma fram till den :/

Hittar den när jag söker men när jag trycket på länken så står det bara att den inte finns :/
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017