För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Tack!! Jag som ville sova lugnt inatt med en positiv känsla : ((
Tack!! Jag som ville sova lugnt inatt med en positiv känsla : ((
Ja visst gör man! Och tack! Hoppas verkligen de också, försöker få vårt första barn och har två missfall bakom mig :/ detta testet idag är på bim-1, hade ju hoppats på starkare plus samt cb skulle visa gravid så är inte jätte övertygad om att de blir någonting denna gången heller...
Kan en nid göra sig aningen till känna så här dag två? Detta var verkligen minimalt ljusrosa men går son på nålar nu, snälla inte mensen ! Idag har jag faktiskt hoppats !
Lycka till alla!!
Gör du?! :O åååh vad lycklig jag är över att det inte bara är i mitt huvud!!! <3 Tänkte ta ett PE imorgon bitti... Sååå nervös!
Har idag fått en förändring i flytningarna. Från snustorr till att det kändes som det rann till. Väldigt klistrigt, slemmigt eller hur man ska förklara det. Trodde det var mensen som kom, bara rann till. Och ikväll har jag fått lite molvärk i magen. Hoppas på att brösten ska ömma med (som sist). Vill veta nuuuuu! Är jag gravid el ej??? Cd 34 efter ma.
Hur är era flytningar kring bim?
De ska va extra känsliga va?! Hoppas du får ett plus! Uppdatera oss :))
Innan bim är jag snustorr. De gånger jag varit gravid har det varit vattniga flytningar. Hoppas det är ett bra tecken för dig. Själv är jag på cd 30 efter min skrapning 27/3. Var hos gynekologen i fredags som kunde se en äggblåsa som skulle spricka när som. Så jag har långt kvar innan jag vet om vårt sexeri i helgen blir bebis eller ej. Bim 5/5. Med 2 ma och en ofostrig graviditet i bagaget är det svårt att veta om man vill försöka eller ej igen. Men vi får se helt enkelt
Har idag fått en förändring i flytningarna. Från snustorr till att det kändes som det rann till. Väldigt klistrigt, slemmigt eller hur man ska förklara det. Trodde det var mensen som kom, bara rann till. Och ikväll har jag fått lite molvärk i magen. Hoppas på att brösten ska ömma med (som sist). Vill veta nuuuuu! Är jag gravid el ej??? Cd 34 efter ma.
Hur är era flytningar kring bim?
Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!
Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!