• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • jhk88
    Ulrika34 skrev 2017-04-25 22:37:34 följande:

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

Åååh neeej :(:(:( Hoppas du får plus i maj!! <3
  • Roseaf
    Lykkeliv skrev 2017-04-25 22:12:31 följande:
    Än ska du inte ge upp hoppet :)

Jag har oxå missfall bakom mig. Väntar på min mens (icke mens) tog ett test i morse som var toknegativt. Är nu på cd 34 sen missfallet startade. Så vet ju inte när jag ska förvänta mig bim.

Har fått vissa symtom idag, men vågar inte hoppas :/
    Känner med dig <3 är på dag 32 sedan mitt missfall startade och jag hade ägglossning den 12 april (kollade med cb fertilitetsmonitor!) man vill ju sååå gärna att de ska ta sig, och man önskar ju nästan ännu mer precis efter ett MF/MA! Håller alla tummar och tår att de finns en liten i våra magar! <3
  • Fröfröken

Ännu ett blankt streck.... (kunde inte hålla mig) räknar nog nu med mens idag.. vill bara ha svar : /

• EnPetra

Hej! Skuttar gärna in här jag också.

BIM den 22/4, testade negativt idag på bim+4, och ingen mens i sikte

Hur går det för er andra? Inte orkat läsa igenom alla 200+ sidor :p

• RockNRollVirre

God morgon!

Slutade med p-piller den 3e april.

Fick en piller blödning två dagar efter och sedan dess har vi kört på, har ingen aning om när ägglossning var eller när jag har BIM.

Har många symtom på graviditet..tog ett test imorse och jag tycker mig se ett svagt positivt streck.

Någon av er som kan hjälpa mig att titta?

• orzia1

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

Nej. Hoppas det är er mån nästa månad
  • orzia1

Neg på testerna idag givetvis. Hade inte räknat med något annat. Har ju inte bim förrän tidigast söndag.

• Fröfröken

Man blir minst sagt modfälld när ..... kommer, jag har känslan av att det sker under dagen för mig. Tycker väntan är värst!
  • orzia1
    RockNRollVirre skrev 2017-04-26 06:27:10 följande:

God morgon!

Slutade med p-piller den 3e april.

Fick en piller blödning två dagar efter och sedan dess har vi kört på, har ingen aning om när ägglossning var eller när jag har BIM.

Har många symtom på graviditet..tog ett test imorse och jag tycker mig se ett svagt positivt streck.

Någon av er som kan hjälpa mig att titta?

Ser tyvärr inget, men det kan ändå va något men för tidigt
  • Ulrika34

Jag vet inte vad min kropp håller på med, kom blod igår kväll, jag har haft tampong under natten och den är snustorr nu på morgonen,

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017