• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-26 08:18:15 följande:

Jag vet inte vad min kropp håller på med, kom blod igår kväll, jag har haft tampong under natten och den är snustorr nu på morgonen,

Märkligt. Så gjorde min kropp också så jag började hoppas, efter två dagar med torra tamponger så kom mensen igång. Har du testat? Vissa kan ju ha blödningar där vid den tiden de ska ha mens. Men ändå va gravida
  • Lykkeliv
    Roseaf skrev 2017-04-26 03:50:10 följande:

Känner med dig <3 är på dag 32 sedan mitt missfall startade och jag hade ägglossning den 12 april (kollade med cb fertilitetsmonitor!) man vill ju sååå gärna att de ska ta sig, och man önskar ju nästan ännu mer precis efter ett MF/MA! Håller alla tummar och tår att de finns en liten i våra magar! <3

Ja vi håller tummarna för att mensen lyser med sin frånvaro!! När förväntar du dig bim?
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-26 08:34:03 följande:

Bara inbillning igår kväll...

Ser tyvärr inget, men så länge mensen inte kommer så finns det hopp
  • EnPetra

Någon som kan ge mig hopp? Finna det fortfarande chans för ett plus när man fått negativt på bim+4? Eller är det bara börja vänta på mensen?

• jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-26 08:48:20 följande:

Ser tyvärr inget, men så länge mensen inte kommer så finns det hopp

Nej, inte jag heller :( Sedan så testade jag negativt på samma dag förra månaden så kanske kanske att jag bara testat för tidigt...
  • Lykkeliv
    jhk88 skrev 2017-04-26 08:34:03 följande:

Bara inbillning igår kväll...

Ser tyvärr inte heller nåt. Kan vara för tidigt att testa, ingen mens = hopp <3
  • Lykkeliv
    EnPetra skrev 2017-04-26 08:49:17 följande:

Någon som kan ge mig hopp? Finna det fortfarande chans för ett plus när man fått negativt på bim+4? Eller är det bara börja vänta på mensen?

Finns ju de som är låghormonare där det tar längre tid för hcg att höjas till en mätbar nivå. Så ge inte upp än! Har du en regelbunden cykel i vanliga fall?
  • EnPetra
    Lykkeliv skrev 2017-04-26 09:14:55 följande:

Finns ju de som är låghormonare där det tar längre tid för hcg att höjas till en mätbar nivå. Så ge inte upp än! Har du en regelbunden cykel i vanliga fall?

Mja, ibland diffar den 1-2 dagar. Antingen tidigare eller senare. Jag får hålla tummarna, och testa igen på lördag tänkte jag
  • jhk88
    Lykkeliv skrev 2017-04-26 09:13:11 följande:

Ser tyvärr inte heller nåt. Kan vara för tidigt att testa, ingen mens = hopp <3

Nej, det förvånar mig inte att ingen ser något... Jag tror att det kan vara så att det är för tidigt. Kollade i min lilla app och såg att jag testade negativt på samma dag förra månaden också...
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017