Falska anmälningar
Jag vet inte riktigt vad jag ställt till med!!
Eller egentligen så vet jag ju det men ändå inte..
Tillsammans med några andra så pratade jag skir om en släkting. Jag bredde på rejält. Riktigt rejält. Jag vet att denna fantastiska och underbara mamma gör allt för sina barn. I ärlighetens namn så ser jag upp till henne. Jag fattar inte hur hon orkar med allt vad hon gör och är engagerad i.
Iaf.. Efter mitt skitsnack så är denna mamma nu anmäld för barnmisshandel. Värsta utredningen har dragit igång. Självklart så har jag ju försagt mig (kan ni fatta att detta äter upp mig??!??!, var tvungen att ventilera lite).
Min egen familj har tagit avstånd från mig. Jag skäms så mycket att jag inte ens bett om ursäkt. Jag ville ju bara jäklas lite. All perfektion störde mig.. Det var inte meningen att detta skulle bli såhär. Jag hade hoppats på ett litet samtal typ. Tacksam är jag iaf att polisen inte ens tog upp fallet. Men en utredning hos soc tar tydligen 4 månader..
Är jag egoistiskt som är rädd för att bli stämd för förtal? Tänker på det varje dag. Om jag ber om ursäkt tror ni jag blir förlåten då? Hur länge kan man egentligen tjuta över en såhär sak??