• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • brennaV

Lovar att uppdatera! Skönt att du är sugen på

Hårdost, haha!! Jag vill ha lakrits, vilket jag alltid vill ha innan mens

Isvattenis skrev 2017-05-31 19:18:56 följande:

Åh nej. Hoppas att den håller sig borta. Håller verkligen tummarna för dig.

Uppdatera oss om hur de går.

Super sugen på hårdost :P

• brennaV

Håller tummarna att inga spottings kommer och ett plus visar sig

Längtanefterdig skrev 2017-05-31 19:40:16 följande:

Just nu *peppar peppar* har jag inte *peppar peppar* fått några spottings *peppar peppar*

Brukar få på äl+11, är nu på äl+12. Lite jobbigt att hoppet går upp, speciellt om det kommer blod imorgon... 

Nu är det inte långt kvar till bim iaf! 

• Isvattenis
    brennaV skrev 2017-05-31 20:42:51 följande:

Lovar att uppdatera! Skönt att du är sugen på

Hårdost, haha!! Jag vill ha lakrits, vilket jag alltid vill ha innan mens

Fan jag vill också ha salt lakrits.
    Inget gott tecken alltså?

Dock åt jag lakrits som en galning när jag väntade sonen :P
  • brennaV

Jag åt också saltlakrits när jag väntade båda sönerna haha

Isvattenis skrev 2017-05-31 20:47:31 följande:

Fan jag vill också ha salt lakrits.

Inget gott tecken alltså?

Dock åt jag lakrits som en galning när jag väntade sonen :P

• royce
    Emmie79 skrev 2017-05-31 16:36:21 följande:
    Är "temp-tricket" verkligen 100% säkert? Vänta tills mensen kommit på riktigt innan du ger upp hoppet denna gången!
    Ja, 100%säkert vet jag inte men min temp följer samma mönster varje månad. Fått mer spottings ikväll så jag misstänker att mensen kommer igång imorgon på beräknad dag...men det är sant, man vet ju aldrig :)
  • Emmie79

Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!

• Hebembe

Plussade igårkväll, ganska tydligt. Tänkte att jag gör ett nytt idag på morgonen och det blev inte alls lika starkt. Det tog dessutom ganska lång tid innan något syntes.. Men ett plus är ett plus, eller?? Vågar inte ta ut nåt i förskott då min familj har en historik av svårigheter och missfall. Att det skulle ta sig på första för mig känns orimligt...

• Milou3
    Hebembe skrev 2017-06-01 08:07:31 följande:

Plussade igårkväll, ganska tydligt. Tänkte att jag gör ett nytt idag på morgonen och det blev inte alls lika starkt. Det tog dessutom ganska lång tid innan något syntes.. Men ett plus är ett plus, eller?? Vågar inte ta ut nåt i förskott då min familj har en historik av svårigheter och missfall. Att det skulle ta sig på första för mig känns orimligt...

Många testar svagare med morgonkiss trots vad som sägs och skrivs. Vänta tills i em och försök hålla dig 2-3 timmar så ska du se att det blir starkare!
  • brennaV

Men nej! Ingen mens nu , blä!

I detta nu ingen mens. Men tänker mig att den kan dyka upp imorgon eller lördag också eftersom jag hade glad gubbe för två veckor sen. Så kan det ju ta 1-2 dygn för ägget att lossna. Dock känner jag en molande värk, så bara väntar på blodet

Emmie79 skrev 2017-06-01 07:45:30 följande:

Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!

Säger som Milou, ta ett nytt med inte morgonkiss. Eller köp ett cb med veckoindikator
    Hebembe skrev 2017-06-01 08:07:31 följande:

Längtanefterdig skrev 2017-06-01 08:13:16 följande:

Bim-1 och negativt test. Lite blod på pappret i morse... känns kört :(

Men nej nej nej, ingen mens! Vi ska ju alla plussa i den här lilla gruppen
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni