• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-02 07:00:36 följande:

Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(

Håller tummarna för att din mens håller sig borta.
    Med min mol värk igår, låg öppen mjuk o kladdig tapp så kommer säkert min mens också snart. :((
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-06-02 06:15:59 följande:

Godmorgon :)

Härligt med fredag idag :)

Imorgon är min bim dag och vet att flera av er har samma. Nu håller vi tummarna!!!

Kram

Yes! Symptom? Ömheten i brösten släpper mer o mer så räknar med mens imorn :( men håller hoppet uppe tills den faktiskt kommer ..
  • FrökenJ90
    Isvattenis skrev 2017-06-02 07:20:55 följande:

Va tråkigt, ladda om batterierna nu och ha en bra examen imorgon. Trots att de känns tröstlöst just nu så tappa inte hoppet. Kram på dig

Ja jättetråkigt. Tack! Hoppas att du plussar. Annars "ses " vi igen
  • Sommarhopp

Vad kul att det är några till som plussat! Håller tummarna för er andra att det blir ett plus snart. I morse kom det en droppe blod när jag var på toa. Jag somr hoppades så eftersom mensen aldrig kom igår som den skulle. Men antar att den är på gång nu. :( Dags för försök nr 6.

• brennaV

Men nej ;-(

FrökenJ90 skrev 2017-06-02 07:04:59 följande:

Nu kom min mens :( Lämnar nu tråden. Lycka till ni andra!

Hoppet är det sista som överger en <3
    Emmie79 skrev 2017-06-02 07:00:36 följande:

Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(

Hurra!!!!
    Vincies_mamma skrev 2017-06-02 05:39:49 följande:

Vaknade tidigt nu imorse och gjorde ett test: positivt! Så glad!

Ingen mens här ännu, men inga som helst symptom förutom mensvärk, som faktiskt kan tyda på just mens som är på G...väntar och ser
  • Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-02 07:23:55 följande:
    Håller tummarna för att din mens håller sig borta.
    Med min mol värk igår, låg öppen mjuk o kladdig tapp så kommer säkert min mens också snart. :((
    Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.
  • brennaV

Kram och massa stryka till er. Hoppad utredningen ger något så ni får hjälp <3

Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

• Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

Åh va tråkigt..

Jag går runt o är så sjukt nervös. Typ ont i magen hela tiden pga av det.
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-06-02 08:59:27 följande:

Kram och massa stryka till er. Hoppad utredningen ger något så ni får hjälp <3

Tack snälla! Hoppas nu att din mens håller sig borta! När tänkte du testa?

Jag hoppas att mina ägg inte är för dåliga och att vi kan få ställa oss i kö till ivf om nödvändigt. Jag verkar behöva hjälp med att behålla embryon i livmodern. Hoppas det inte är försent (fyller 38 i höst)!
  • Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-02 09:17:23 följande:
    Åh va tråkigt..

Jag går runt o är så sjukt nervös. Typ ont i magen hela tiden pga av det.
    Hoppas verkligen att du inte får mens! Ska du testa igen idag?
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni