• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Fransast
    Hebembe skrev 2017-06-01 10:34:33 följande:

Grattis!! Mina streck är typ lika. Nu gav du mig hopp!

Woho! Ja det där är ju definitift positivt! :D
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-01 07:45:30 följande:

Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!

Åh va tråkigt...
    lördag är domedagen för mig.
    Varken svullna eller ömma bröst vilket ALLA som plussar verkar ha så....
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-01 12:44:55 följande:

Åh va tråkigt...

Aa precis samma här... nästa månad då jävlar. Har typ redan ställt in mig på icke plus denna månad :(
  • Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-01 12:44:55 följande:
    Åh va tråkigt...
    Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.
  • Millagrstrom

Tjena brudar.

Jag har haft ont i brösten sedan ägglossning.

Absolut inte lika ont och ömmande som förra månaden då jag var gravid. Fick då missfall i v5.

Sitter mest i bröstvårtorna nu.

Nu känns det som att det rinner ur dom,sä gick in på toan å kikade efter,och det kommer någon slags vit vätska ur dom ..

Jag har BIM på söndag.

Har även haft molande värk och stick/hugg i ländrygg tjejmagen och ljumskarna ca 1 vecka nu. Det kommer och går.

Någon mer som haft "läckande" bröst som gravtecken?

Sambon vill att vi ska testa för ev en grav ikvl. Men jag törs inte. Vill inte måla upp för höga förväntningar då vi fick missfall förra gången. Vi planerar inte barn,men blir ju såklart överlyckliga om det tagit sig igen så snabbt :)

Vi har sagt,blir det så blir det när det blir :)

• Hebembe

CB digital gav just "gravid 1-2". Oj oj! Helt skakis. Stort grattis till alla som plussat och pepp till er andra.

• Jossilito

hej hörni.. alltså jag har fortf inte fått mens.. vågar man hoppas!? Hade från början BIM i tisdags, sen flyttade NC den till ons, sen tors å nu fre efters den inte kommit å tempen hållt sig hyfsat uppe.. hm.. tycker ja har symtom faktiskt.. när ska man testa? Tog ett test i söndags som var helt blank..

• Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-06-01 13:25:08 följande:

Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.

Tack för hopp :) har inte för mig att jag haft de heller någon gång. Nu kliar de riktigt i testf fingrarna när ni alla fått så fina pluss. Man kanske skulle testa. Har två test kvar så kanske ett idag o ett på söndag :p
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni