• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • brennaV

Välkommen. Det där med flytningar är svårt tycker jag. Det sägs att man ska få mer flytningar vid en graviditet men det har jag då aldrig tänkt på i mina andra graviditet.

luciabarn skrev 2017-06-01 21:23:45 följande:

Jag hakar på här :) BIM på söndag. Har ett barn sen tidigare och det här är 5e försöket. Slutade med ppiller för ett par månader sen och mensen är oregelbunden mellan 27-35 dagar, förra och förrförra månaden var det ca 30 dagar. Enligt min mensapp skulle BIM vara idag, sen imorgon och nu på söndag. Hittills inga stora gravsymtom :/ förutom att det känns som att hormonerna är i total obalans.. men kan ju lika gärna bero på mens. Brukar dock aldrig få pms. Så nu får jag snällt vänta och se.. jäkligt tråkigt dock att vänta!

En fråga, kan man avgöra något på flytningar? Minns inte hur det var med förra grav :) skiljer det sig något innan mens och om man är gravid?

Idag har ingen mens kommit, men mensvärken sitter i och förväntar mig mens imorgon eller lördag. Men man vet ju aldrig, kanske håller sig mensen borta....länge,

Typ 9 månader
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-06-01 22:05:24 följande:

Välkommen. Det där med flytningar är svårt tycker jag. Det sägs att man ska få mer flytningar vid en graviditet men det har jag då aldrig tänkt på i mina andra graviditet.

Idag har ingen mens kommit, men mensvärken sitter i och förväntar mig mens imorgon eller lördag. Men man vet ju aldrig, kanske håller sig mensen borta....länge,

Typ 9 månader
    Åh. Då här två dagarna kommer bara vara en enda springa på toan oro :P

Tog ett test idag ÄL + 11 efter jobbet tooook blankt.

En teststicka kvar. Den kommer jag ta på BIM på lördag morgon då vi ska på fest.

Med sonen va de lika. Inga symtom tog test på BIM -1 en lördag vilket va negativ
    Festade som tusan på en årlig fest och på tisdagen tog jag ett test bara för att mensen inte hade kommit och då va de tok positivt.
  • Leapea1
    brennaV skrev 2017-05-03 10:12:16 följande:

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

Hej! Jag har bim idag 1/6 men kan komma till helgen också. Min blödning brukar vara princip på pricken var 5 vecka. Mens som mf. Fick mf slutet på april så jag hoppas inte mensen kommer nu haha :)

Håller tummar o tår för oss!
  • Vincies_mamma

Vaknade tidigt nu imorse och gjorde ett test: positivt! Så glad!

• Pennie22
    Vincies_mamma skrev 2017-06-02 05:39:49 följande:

Vaknade tidigt nu imorse och gjorde ett test: positivt! Så glad!

Ååh va kul! Grattis!!!
  • Pennie22

Godmorgon :)

Härligt med fredag idag :)

Imorgon är min bim dag och vet att flera av er har samma. Nu håller vi tummarna!!!

Kram

• Emmie79

Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(

• Isvattenis
    FrökenJ90 skrev 2017-06-02 07:04:59 följande:

Nu kom min mens :( Lämnar nu tråden. Lycka till ni andra!

Va tråkigt, ladda om batterierna nu och ha en bra examen imorgon. Trots att de känns tröstlöst just nu så tappa inte hoppet. Kram på dig
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni