• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Isvattenis
    Jossilito skrev 2017-06-01 15:02:08 följande:

hej hörni.. alltså jag har fortf inte fått mens.. vågar man hoppas!? Hade från början BIM i tisdags, sen flyttade NC den till ons, sen tors å nu fre efters den inte kommit å tempen hållt sig hyfsat uppe.. hm.. tycker ja har symtom faktiskt.. när ska man testa? Tog ett test i söndags som var helt blank..

Testa :)) du är galen som har klarat dig hela veckan
  • Sommarhopp

Grattis till alla pluss!

Jossilito hur länge sedan är det du hade ägglossning? Om det är mer än 14 dagar sedan så kan du nog testa redan nu. Håller tummarna!

• FiaLottaPäronkvist
    Isvattenis skrev 2017-06-01 16:35:51 följande:
    Tack för hopp :) har inte för mig att jag haft de heller någon gång. Nu kliar de riktigt i testf fingrarna när ni alla fått så fina pluss. Man kanske skulle testa. Har två test kvar så kanske ett idag o ett på söndag :p
    Håller med Emmie79! När jag var gravid med lillskrutten kom ömheten i brösten flera veckor efter plusset och höll i sig lääänge. Önskar att jag slapp, fy va hemskt det var! :P
  • Isvattenis
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-01 16:42:37 följande:
    Håller med Emmie79! När jag var gravid med lillskrutten kom ömheten i brösten flera veckor efter plusset och höll i sig lääänge. Önskar att jag slapp, fy va hemskt det var! :P
    Okej.

Just nu mår jag super illa. Måtte illa från i till hela dagen och nu orkar inte göra någonting.

Gick tillbaka o läste i mina mens app o i jan skrev jag dagen innan mens att jag mådde illa hela dagen från i till. Så nu räknar jag med mens på lördag tyvärr.
    Ååååååh hade höga förväntningar denna månad då de va första gången jag var 100 på ÄLs prickning :P
  • Jossilito
    Isvattenis skrev 2017-06-01 16:37:20 följande:

Testa :)) du är galen som har klarat dig hela veckan

Detta är försök 5 å har tagit så många test de andra månaderna utan resultat så var helt inställd när ja testade i söndags att de var kört även denna månad.. men sen då när mensen aldrig kom som den ska börjar man ju fundera trotsallt ;D ska testa inornbitti tänker ja om den inte kommer idag!
  • Jossilito
    Sommarhopp skrev 2017-06-01 16:38:05 följande:

Grattis till alla pluss!

Jossilito hur länge sedan är det du hade ägglossning? Om det är mer än 14 dagar sedan så kan du nog testa redan nu. Håller tummarna!

Ja hade ägglossning 17 maj, min cykel brukar vara som oftast 26 dagar, är på 28 idag då.. känner något riktigt skumt i magen med så ja tror det kan betyda något faktiskt.. ska testa imornbitti!
  • luciabarn

Jag hakar på här :) BIM på söndag. Har ett barn sen tidigare och det här är 5e försöket. Slutade med ppiller för ett par månader sen och mensen är oregelbunden mellan 27-35 dagar, förra och förrförra månaden var det ca 30 dagar. Enligt min mensapp skulle BIM vara idag, sen imorgon och nu på söndag. Hittills inga stora gravsymtom :/ förutom att det känns som att hormonerna är i total obalans.. men kan ju lika gärna bero på mens. Brukar dock aldrig få pms. Så nu får jag snällt vänta och se.. jäkligt tråkigt dock att vänta!

En fråga, kan man avgöra något på flytningar? Minns inte hur det var med förra grav :) skiljer det sig något innan mens och om man är gravid?

• Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-06-01 12:58:58 följande:
    Aa precis samma här... nästa månad då jävlar. Har typ redan ställt in mig på icke plus denna månad :(
    Nu fick jag mer mol och tappen tycker jag är ganska låg o öppen så antar att mensen är på g... fan va sur jag blir...
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-01 21:38:32 följande:

Nu fick jag mer mol och tappen tycker jag är ganska låg o öppen så antar att mensen är på g... fan va sur jag blir...

Aa jag med. Svag mensvärk då o då och iofs fortf ömma bröst.. men släpper nog snart som vanligt dagen innan mens... Bim lördag som sagt!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni