• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Längtanefterdig

Just nu *peppar peppar* har jag inte *peppar peppar* fått några spottings *peppar peppar*

Brukar få på äl+11, är nu på äl+12. Lite jobbigt att hoppet går upp, speciellt om det kommer blod imorgon... Tungan ute

Nu är det inte långt kvar till bim iaf! Skrattande

• Evhb17

Hur många här eller är det nån som använder Natural cycle? Hur ser era grafer ut?

• FrökenJ90
    Evhb17 skrev 2017-05-31 19:40:25 följande:

Hur många här eller är det nån som använder Natural cycle? Hur ser era grafer ut?

Jag använder Nc. Dock första cykeln nu. Såhär ser min ut. Bim idag eller imorgon men hittills ingen mens.
  • Hebembe

Denna väntan.. bim idag och varken mens eller ett plus. Har ganska kort till med ÄL och mens, så det kan ju ta ett tag. Haft mycket molvärk de senaste dagarna, som om mensen är på g, men hittills varken det ena eller andra.

• Hebembe
    Hebembe skrev 2017-05-31 19:53:56 följande:

Denna väntan.. bim idag och varken mens eller ett plus. Har ganska kort till med ÄL och mens, så det kan ju ta ett tag. Haft mycket molvärk de senaste dagarna, som om mensen är på g, men hittills varken det ena eller andra.

Tid mellan* ska det ju såklart stå..
  • Isvattenis
    Längtanefterdig skrev 2017-05-31 19:40:16 följande:

Just nu *peppar peppar* har jag inte *peppar peppar* fått några spottings *peppar peppar*

Brukar få på äl+11, är nu på äl+12. Lite jobbigt att hoppet går upp, speciellt om det kommer blod imorgon... Tungan ute

Nu är det inte långt kvar till bim iaf! Skrattande

Haha älskar
    Peppar peppar
    Peppar peppar :P

Håller tummarna för sig.
    Yeah ! Snart BIM
  • Isvattenis

På min kvälls springning fick jag nästan hjärtklappning o va tvungen att stanna o ta djupa andetag. Skumt

Gick hem & åt en påse godis ist :)
    Längtar till lördag morgon, då ska jag testa pga fest på kvällen.

• Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-05-31 20:32:28 följande:

På min kvälls springning fick jag nästan hjärtklappning o va tvungen att stanna o ta djupa andetag. Skumt

Gick hem & åt en påse godis ist :)

Längtar till lördag morgon, då ska jag testa pga fest på kvällen.

Ska oxå testa lördagmorgon! Det är så jag alltid annars får mens! Spännande!!!
  • Längtanefterdig
    Isvattenis skrev 2017-05-31 20:15:49 följande:
    Haha älskar
    Peppar peppar
    Peppar peppar :P

Håller tummarna för sig.
    Yeah ! Snart BIM
    haha sa det typ exakt så till min sambo också Tungan ute
    Alla tidigare gånger blir det liksom, "åh så bra inga spottings"... och så kommer de. Nu är det verkligen peppar peppar Flört
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni