• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • LovisaTilda

Sagt och gjort...här kommer då jag från maj-tråden.

Mensen har inte riktigt dragit igång men rosa och bruna flytningar idag så nog är den på G. (Fick även neg. Gravtest i måndags).

Detta blir, precis som för dig ts, vårt andra försök med tredje barnet. En liten sladdis önskas :) även jag har samme man ;)

Håller tummarna för oss! Ska bli spännande att följas åt.

• brennaV

Hur gamla är dina barn? Mina är snart 5 och 4 år

LovisaTilda skrev 2017-05-03 11:12:12 följande:

Sagt och gjort...här kommer då jag från maj-tråden.

Mensen har inte riktigt dragit igång men rosa och bruna flytningar idag så nog är den på G. (Fick även neg. Gravtest i måndags).

Detta blir, precis som för dig ts, vårt andra försök med tredje barnet. En liten sladdis önskas :) även jag har samme man ;)

Håller tummarna för oss! Ska bli spännande att följas åt.

• Jooosen

Hej! Har Bim 3 juni. Andra försöket första barnet. Missade äl i maj så ska ha mens på lördag, vet att det alltså inte har tagit sig! Hejaaaaa!! Kör ni med äl test? Kram

• brennaV

Hej! Välkommen, och kul med första barnet - det mest spännande som finns :)

Jag har kört ägglossningsstickor från och till. Ska göra det i majmånad tänkte jag. Min ägglossning brukar komma runt dag 17-18 i menscyklen, vilket borde vara runt den 17-18 maj, så ett tag kvar helt enkelt. Men i februari kom ägglossningen först på dag 23 i cykeln, dvs en hel vecka efter den brukar. Så min mens verkar nu för tiden leva sitt egna lilla liv

Jooosen skrev 2017-05-03 13:55:52 följande:

Hej! Har Bim 3 juni. Andra försöket första barnet. Missade äl i maj så ska ha mens på lördag, vet att det alltså inte har tagit sig! Hejaaaaa!! Kör ni med äl test? Kram

• LovisaTilda
    brennaV skrev 2017-05-03 13:41:47 följande:

Hur gamla är dina barn? Mina är snart 5 och 4 år

Mina är 8 och 10 :) men det är först nu vi är redo.

Är beredd på att det kan ta lite tid med nummer tre. Det tog sig på första försöker med de andra två, men det är ju som sagt några år sedan.
  • brennaV

Jag tänker på min ålder jag. Blir 36 om några veckor.

LovisaTilda skrev 2017-05-03 16:58:22 följande:

Mina är 8 och 10 :) men det är först nu vi är redo.

Är beredd på att det kan ta lite tid med nummer tre. Det tog sig på första försöker med de andra två, men det är ju som sagt några år sedan.

• LovisaTilda
    brennaV skrev 2017-05-03 17:04:54 följande:

Jag tänker på min ålder jag. Blir 36 om några veckor.

Jag blir 32 i år. Har utbildat mig och jobbat ett tag nu så nu känns det rätt.

Hoppas detta är vår månad!!
  • LovisaTilda
    Jooosen skrev 2017-05-03 13:55:52 följande:

Jag tänkte testa med äl-test denna månaden.

Funderar på vilket märke jag ska testa. Är inne på clearblue digital, den som har både blinkade och fast gubbe :)
  • brennaV

Jag har kvar några från testlagrets, så får köra vidare på dem helt enkelt. Ja hoppas denna månad är vår, eller den efter, för då blir det väl en marsbebis, och det skulle vara lite mysigt :)

LovisaTilda skrev 2017-05-03 18:25:52 följande:

Funderar på vilket märke jag ska testa. Är inne på clearblue digital, den som har både blinkade och fast gubbe :)
  • Jooosen
    LovisaTilda skrev 2017-05-03 18:25:52 följande:

Samma här!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni