• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Xantan85
    Fransast skrev 2017-06-01 09:47:49 följande:

Kan inte tro att det är sant!!

Ååå fantastiskt härligt resultat!!! Grattis!!!!
  • Jooosen
    Fransast skrev 2017-06-01 10:15:58 följande:

Tack!! :D

Grattis!! Misstänkte du detta?
  • FrökenJ90
    Sommarhopp skrev 2017-06-01 09:03:24 följande:

Ingen mens här heller ännu. Men tempen har sjunkit 0,1 grad till strax ovan coverlinjen så den är nog på gång. :(

Min temp sjönk igår men ökade lite igen idag men negativt test på morgonen så mensen dyker säkert upp. Bim idag men än så länge inget blod iallafall.
  • brennaV

Hurra vad kul med fler plus!!

Xantan85 skrev 2017-06-01 10:42:35 följande:

Testdag på måndag men gårdagens tjuvtest visade detta!!! Ruvardag 8 (Här gjort återföring av fryst embryo i Falun)

• brennaV

Hurra det där är plus!!

Hebembe skrev 2017-06-01 10:34:33 följande:

Grattis!! Mina streck är typ lika. Nu gav du mig hopp!

• Jooosen

Fan mina bröst börjar att sluta ömma lite nu. Brukar va tecken på att mensen e på g :(... ska ha mens på lördag..

• Hebembe
    brennaV skrev 2017-06-01 11:18:18 följande:

Hurra det där är plus!!

Tack! Helt sjukt!
  • Emmie79

Stort grattis till alla er som plussat!

Själv fick jag lite rosa på pappret i morse och lite senare när jag gick på toa, men sen tog det stopp och nyss när jag gick igen kom det ingenting på pappret.

Hoppas hoppas att mensen håller sig borta!

• Fransast
    brennaV skrev 2017-06-01 10:21:42 följande:

Ja hurra!!! När hade du äl och bim?

Hade äl 20e eller 21 maj så typ på dag 20 vilket var mycket senare än jag trodde. För bim var den 29e. Så har antagligen kort andra period. Hoppas verkligen att den sitter kvar nu. Har nämligen haft lite blödningar samtidigt som mensen skulle komma (men inget nu peppar peppar)
  • Fransast
    Jooosen skrev 2017-06-01 10:46:29 följande:

Grattis!! Misstänkte du detta?

Det är första försöket, men jag hade absolut mina aningar :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni