• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • hannap90
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-08 14:59:46 följande:

Alltså denna långa väntan till bim.. nio långa dagar kvar haha

10 dagar kvar här.. segt!!
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-06-08 07:31:40 följande:

Äl+8 idag, testade självklart toknegativt. Jag VET innerst inne att det är sjukt sjukt tidigt och att det såklart inte behöver betyda något alls.. men magkänslan bara skriker att det inte blir något denna månad heller.. tycker jag haft en hel del symtom sista 2 dagarna nu men ändå känns det hopplöst.. känns som jag aldrig kommer få se ett fint plus på Stickan igen. Nu börjar jag känna mig orolig att jag inte kommer ha någon liten i magen när vi passerar bf vi hade med vårt mf i dec.. blä, en riktig skitdag. Ska försöka ha hopp till imorgon på äl+9 iallafall

Jag testade också negativt BIM-7, gaaaah!!! Tusan också!! Är fortfarande tidigt som du skriver MEN jag testade med en rsfu "testa tidigt". Aldrig använt den förut, tog ju eeeevigheter för resultatet att komma fram! Någon annan med erfarenhet av den? Aldrig mer! Vilket test använde du? Det här var ju vår månad att plussa, den ska inte börja såhär
  • Evhb17

Åh jag tror att det är kört här knep till som tusan i mammamagen i tisdags. På em fick jag en rosa flytning och samma igår vid 13 tiden. Nu på em fick jag en mer brunare flytning. Pust jag som hoppades så nu känns det kört. Jag har ont i brösten, känner mig sjuk på morgnarna och är allmänt trött och molvärk hela tiden. Men under mina 2 andra graviditeter så har jag varit super svullen å det är jag inte nu. Så det är nog mensen som är på g. Attans med!

• Lifl

Känner mig rätt deppig för tillfället. Mycket på jobbet och funderingarna kring gravid/icke gravid gör ju knappast saken bättre. Börjar tro att vi hade TOKTUR med sonen då det tig sig direkt, sånt händer liksom inte på riktigt.

Min ångest har stigit massor, så nu knaprar jag atarax, men blir SÅ trött. Jag vet att de är ok när man ammar men vet inte hur de är när man försöker bli gravid. Just nu behövs de för måendet, och samtidigt blir jag rädd: klara jag en graviditet till? Tänk om jag mår som förra gången? Förlossningsdeprission med sonen.

Annars känner jag inte av så mycket, kanske lite lite molvärk, och sämre humör. Men det kan lika gärna vara pms. Jag ställer in mig på negativt så får vi se.

BIM nästa helg, 16-17 juni.

• Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-08 16:42:29 följande:

Jag testade också negativt BIM-7, gaaaah!!! Tusan också!! Är fortfarande tidigt som du skriver MEN jag testade med en rsfu "testa tidigt". Aldrig använt den förut, tog ju eeeevigheter för resultatet att komma fram! Någon annan med erfarenhet av den? Aldrig mer! Vilket test använde du? Det här var ju vår månad att plussa, den ska inte börja såhär

Åhh nej!!!!!! Fy vad trist! Hoppades så mkt för din skull, ja nu var det vår tur ju! Men vi båda är ju väldigt väldigt tidigt ute så vi får försöka hålla hoppet uppe en stund till! Jag testade med testlagret. Fick ju positivt med dem p äl+8 eller 9 med dottern så därför vet jag det blir svårt att hålla hoppet uppe efter imorgon. Men mina bröst är så svullna och ömma! Helt galet. Visst brukar dem ömma efter äl men detta är väldigt mkt. Annars inga direkta symtom. Du?? Imorgon kommer förhoppningsvis mitt Predictor early men lär bränna av cb eller testlagret ändå imorgon bitti..
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Maria198829
    Miniiipaj skrev 2017-05-14 21:13:23 följande:

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

Jag och min sambo hoppas på ett plus i juni^^ är ny på sidan, det är skönt att läsa om fler i samma sits. Hade Äl igår så nu håll vi tummarna :)
  • Kroneet

Så himla skönt att få det bekräftat nu på eftermiddagen!! Sååå glad!!
  • Evhb17
    Kroneet skrev 2017-06-08 17:50:59 följande:

Så himla skönt att få det bekräftat nu på eftermiddagen!! Sååå glad!!

Underbart! Grattis igen!!
  • Carrolkpg

Är det någon som vet ifall man kan vara gravid även om man har fått ett negativt graviditetstest på bim-dagen? Mensen har fortfarande inte kommit, 4 dagar sen nu. Mensen brukar vara punktlig och den brukar snarare vara någon dag tidig. Blir att testa om några dagar om den inte kommit. Är otålig haha.

Svar på tråden BIM Juni 2017