BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Är det någon som vet ifall man kan vara gravid även om man har fått ett negativt graviditetstest på bim-dagen? Mensen har fortfarande inte kommit, 4 dagar sen nu. Mensen brukar vara punktlig och den brukar snarare vara någon dag tidig. Blir att testa om några dagar om den inte kommit. Är otålig haha.
Så himla skönt att få det bekräftat nu på eftermiddagen!! Sååå glad!!
Plusset lyser starkt med sin frånvaro.
Jag känner inte min kropp alls sen jag fick mitt sista barn för 5 år sedan, har käkat minipiller sen dess.
Missade att få helt utslag på äl-test då testerna kom hem försent, fick halv starkt måndag 29/5 med andra ord så borde jag ha haft ägglossning typ 28/5 och mensen borde komma nu i helgen.
Både barnen är tillverkade på första försöker och plussade tidigt med dem.
Nu är det nära mens och inget plus.
Nu kan gärna mensen få komma så jag vet att det funkar som det ska.
Är det någon annan som fått annorlunda menscykel efter käkat minipiller i flera år?
Bim på tisdag. Mensvärk utan mens sen några dagar men vågar verkligen inte tro nåt o bli besviken! :/ nån mer med bim nästa vecka?
Bim på tisdag. Mensvärk utan mens sen några dagar men vågar verkligen inte tro nåt o bli besviken! :/ nån mer med bim nästa vecka?
Nu var ÄL-flytningarna på gång. Har senat varannan dag hela veckan som gått. Kör väl den varianten över helgen med och den en evig väntan på bim 23/6
Grattis till er som plussat! :))
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:

Här är det kört...brun flytning igår, temp dipp idag och negativt gravtest...bim-1. Trodde chansen fanns denna månaden
maken kan bara tänka sig en hoppsan och vill inte planera en 3a. Jag kommer inte orka "försöka" på en hoppsan själv. Usch detta va tufft. Varför ska man vilja så olika saker
Lycka till alla ni andra!
Cb early toknegativt så inväntar mensfan istället och nya tag nästa månad....
Lycka till alla som väntar på bim <3