• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • isofija
    Milou3 skrev 2017-06-15 06:51:28 följande:

Förresten, vad har du haft för symptom och när började de?

Började med ömma brösr vårtor för ungefär en vecka sen, sen började brösten svullna och bli ömma i måndags. Men många av symptomen har jag haft vid vanliga perioden också så.

Däremot märkte jag att saker inte smakar likadant längre. Mitt favorit te smakar bada blask och har halsbränna.
  • Freya18

Grattis till alla plus!! :D

Jag har inte testat mer sen i förrgår. Har ett test kvar som väntar, men tror att jag tar den endast om mensen inte dyker upp på söndag. Känner inga symptom och har redan gått in i tänkandet att det var inte våran tur denna månad. Och angående blödningen så har det bara fortsatt.. 9 dagar idag, men det känns som att det minskar nu. Frustrerande att behöva blöda så länge och inte veta varför. Kvinnokliniken gör ingenting så länge man inte har ont. Suck..

• Milou3
    isofija skrev 2017-06-15 07:34:58 följande:

Började med ömma brösr vårtor för ungefär en vecka sen, sen började brösten svullna och bli ömma i måndags. Men många av symptomen har jag haft vid vanliga perioden också så.

Däremot märkte jag att saker inte smakar likadant längre. Mitt favorit te smakar bada blask och har halsbränna.

När har du BIM? Och hur många dagar efter äl började du testa?
  • isofija
    Milou3 skrev 2017-06-15 07:59:20 följande:
    När har du BIM? Och hur många dagar efter äl började du testa?
    BIM idag, första testet idag. Väntade just eftersom jag har kort lutealfas.
    Ägglossning 4/6, så har gått 11 dagar sedan dess.
  • isofija
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 07:25:47 följande:
    Du tror inte det är spök då?
    Tycker också det ser ut som plus :) Köp ett digitalt som säger veckor, det gjorde jag och det var superskönt att få svart på vitt
  • isofija
    TouchOfRed skrev 2017-06-15 07:17:26 följande:
    Stort grattis! Vet precis hur det känns, med första barnet tog det totalt 18 mån och ett missfall. Så förstår vilket lyckorus du är i ? :)

Själv har jag Bim imorgon så jag ligger i sängen nu och funderar om jag ska våga testa idag. Fyller år imorgon så jag vill ju inte bli besviken på min födelsedag tänker jag. Bättre att ta ett neg test idag isf. Och blir det positivt får jag fira extra mkt imorgon ;)
    Ja testa du, skönt att ha det gjort, fast kan iofs visa neg och ändå va något senare om några dagar.
    Håller tummarna för dig!
  • isofija
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-15 06:48:53 följande:
    Grattis! :) Hur skall du berätta för din partner? :)
    Kunde inte hålla mig så skickade över bilder på gravtesten :) Han blev glad men är lite mer försiktig än jag eftersom vi fått missfall tidigare och han vet hur hårt jag tog det då. Men jag tänker som så att man får va glad och inte tänka att allt ska gå åt helvete hela tiden
  • Mammatil4trollungar
    isofija skrev 2017-06-15 08:01:39 följande:

Tycker också det ser ut som plus :) Köp ett digitalt som säger veckor, det gjorde jag och det var superskönt att få svart på vitt

Ja jag har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på söndag eller måndag tillsammans med sambon.. han vet inte att jag tjuvtestar ;)

Jag kan inte tro att det är sant haha.. första försöket och det var liksom knappt ett försök
  • isofija
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 08:07:43 följande:
    Ja jag har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på söndag eller måndag tillsammans med sambon.. han vet inte att jag tjuvtestar ;)

Jag kan inte tro att det är sant haha.. första försöket och det var liksom knappt ett försök
    Ibland har man flyt :)
Svar på tråden BIM Juni 2017