BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Förresten, vad har du haft för symptom och när började de?
Grattis till alla plus!! :D
Jag har inte testat mer sen i förrgår. Har ett test kvar som väntar, men tror att jag tar den endast om mensen inte dyker upp på söndag. Känner inga symptom och har redan gått in i tänkandet att det var inte våran tur denna månad. Och angående blödningen så har det bara fortsatt.. 9 dagar idag, men det känns som att det minskar nu. Frustrerande att behöva blöda så länge och inte veta varför. Kvinnokliniken gör ingenting så länge man inte har ont. Suck..
Började med ömma brösr vårtor för ungefär en vecka sen, sen började brösten svullna och bli ömma i måndags. Men många av symptomen har jag haft vid vanliga perioden också så.
Däremot märkte jag att saker inte smakar likadant längre. Mitt favorit te smakar bada blask och har halsbränna.
Tycker också det ser ut som plus :) Köp ett digitalt som säger veckor, det gjorde jag och det var superskönt att få svart på vitt