• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • hannap90
    Milou3 skrev 2017-06-15 21:08:58 följande:

Stort grattis!

Illamående har man ju oftast aldrig annars utom vid magsjuka eller graviditet :)

Nej precis, tack så mycket! :) du hade med plussat om jag inte minns fel?
  • Milou3
    hannap90 skrev 2017-06-15 21:19:22 följande:

Nej precis, tack så mycket! :) du hade med plussat om jag inte minns fel?

Nä, jag fick ett plus om än svagt förra cykeln vid äl+7 som dagen efter försvann. Tydligt streck ändå.

Är i dag på äl+9 på nya cykeln och fick ett torkstreck i går. I dag helt blankt :( så nä får hoppas på nästa månad ist. Har inga symptom alls denna gång. Förra månaden mådde jag illa varje dag från äl+3 så därför jag bla testade så tidigt som äl+7.
  • hannap90
    Milou3 skrev 2017-06-15 21:45:13 följande:

Nä, jag fick ett plus om än svagt förra cykeln vid äl+7 som dagen efter försvann. Tydligt streck ändå.

Är i dag på äl+9 på nya cykeln och fick ett torkstreck i går. I dag helt blankt :( så nä får hoppas på nästa månad ist. Har inga symptom alls denna gång. Förra månaden mådde jag illa varje dag från äl+3 så därför jag bla testade så tidigt som äl+7.

Åh okej :( men håller tummarna för dig! Kan ju vara att du är gravid ändå :)
  • hannap90
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-16 06:59:47 följande:

Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D

Bim-1 eller bim-3 :)

Stort grattis :D jag plussade igår, överlycklig!
  • Isathe

BIM igår, lätt mensvärk till och från. Inte gravid på digitala gravtestet med vecoindikator. Men... valde att plocka isär testet och ser där ett svagt svagt sträck?!?! Kanske inte syns på bild men syns irl. Vad ska jag nu tro?!?!?
  • oONinniOo

Ställer in mig på mens i helgen/början på nästa vecka. Visst håller sig tempen sådär hög, men samtidigt smörjer jag ju med progesteron. Fortfarande knappt synbart streck och nog borde det helt klart ha ökat nu om det vore något/en frisk graviditet..

• Lifl

BIM idag och negativt test (RFSU). Så nu inväntar jag mensen. Depp depp depp....

• becca90

Bim idag och jag vaknar upp och mår bra, men helt plötsligt börjar jag må såååå illa och spydde 2 gånger och dålig i magen... måste pallra mig ner till apoteket!!

Någon som fått illamåendet på bim??

Svar på tråden BIM Juni 2017