BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Stort grattis!
Illamående har man ju oftast aldrig annars utom vid magsjuka eller graviditet :)
Nej precis, tack så mycket! :) du hade med plussat om jag inte minns fel?
Nä, jag fick ett plus om än svagt förra cykeln vid äl+7 som dagen efter försvann. Tydligt streck ändå.
Är i dag på äl+9 på nya cykeln och fick ett torkstreck i går. I dag helt blankt :( så nä får hoppas på nästa månad ist. Har inga symptom alls denna gång. Förra månaden mådde jag illa varje dag från äl+3 så därför jag bla testade så tidigt som äl+7.
Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D
Bim-1 eller bim-3 :) 
Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D
Bim-1 eller bim-3 :)

Ställer in mig på mens i helgen/början på nästa vecka. Visst håller sig tempen sådär hög, men samtidigt smörjer jag ju med progesteron. Fortfarande knappt synbart streck och nog borde det helt klart ha ökat nu om det vore något/en frisk graviditet..

Tror jag ställer in mig på mens denna månad :/
Känns som att jag har missat det helt

BIM idag och negativt test (RFSU). Så nu inväntar jag mensen. Depp depp depp....
Bim idag och jag vaknar upp och mår bra, men helt plötsligt börjar jag må såååå illa och spydde 2 gånger och dålig i magen... måste pallra mig ner till apoteket!!
Någon som fått illamåendet på bim??