BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
glad jag blir för er som plussar!! blir helt varm inombords haha :D
Hur tidigt kan man testa innan man vet att mensen ska komma?
Enligt min kalender så hade jag ägglossning igår och mensen ska komma den 28. Ska jag vänta minst en vecka eller ska jag vänta tills min beräknade mens dag? Man e ju så himla otålig på dessa väntetider
Asssåååå kan man inte bara få några raka besked :(

Asssåååå kan man inte bara få några raka besked :(
Testade imorse, Bim-1. Men testet fungerade inte! Inget streck i kontrollrutan. Störigt. Så jag får vänta till imorrn och testa med det andra testet i förpackningen, hoppas det fungerar....
Testade imorse, Bim-1. Men testet fungerade inte! Inget streck i kontrollrutan. Störigt. Så jag får vänta till imorrn och testa med det andra testet i förpackningen, hoppas det fungerar....
Hur tidigt kan man testa innan man vet att mensen ska komma?
Enligt min kalender så hade jag ägglossning igår och mensen ska komma den 28. Ska jag vänta minst en vecka eller ska jag vänta tills min beräknade mens dag? Man e ju så himla otålig på dessa väntetider
på tisdag :)
Har fått spök, eller svaga streck i tre dagar nu, har lagt upp typ sju miljoner bilder i tråden haha så ta gärna en kik om du orkar <3
Min menscykel ligger normalt sett på 28 dagar. Just nu ligger jag på dag 31, så mens är försenad. Testade negativt imorse, men har haft några rosaaktiga flytningar (påminner lite om billig jordgubbsglass) i några dagar. Tänker testa mig igen lör-sön om inte mensen kommer igång.