• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Lycklig88

Här är mensen sen 3 dagar. Händer aldrig annars. Och är inte gravid. Börjar bli orolig för vart mensen försvunnit. Här ätit apiforce i typ 10 dagar innan ägglossning. Kanske inte ens va så många dagar, men slutade sen. Kan det vara det som påverkar min cykel. Här aldrig såhär annars.

• isofija
    Lycklig88 skrev 2017-06-15 08:27:11 följande:

Här är mensen sen 3 dagar. Händer aldrig annars. Och är inte gravid. Börjar bli orolig för vart mensen försvunnit. Här ätit apiforce i typ 10 dagar innan ägglossning. Kanske inte ens va så många dagar, men slutade sen. Kan det vara det som påverkar min cykel. Här aldrig såhär annars.

Jag har råkat ut för det förut, min gynekolog sa att är man stressad kan det påverka cykeln väldigt mkt. Han berättade om exempel på folk som varit med i bilolyckor som tappar mensen helt pga chocken och där det tar tid innan den kommer tillbaka.
    Men om det dröjer så ta hjälp av gynekolog, jag fick primolut när det hände mig.
  • bananahpie

Igår kom mensen (som förväntat) så nu hoppar jag ur här :) första försöket men övergår officiellt till andra försöket nu då!

Stort grattis och lycka till ni som fått plus eller väntar! :)

• ostarihavet
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 07:19:36 följande:

Alltså jag tror jag precis plussat!!?? Bim-2 eller 4...det här är väl inget spökstreck?

Syns utan att vinkla kom direkt.. behöver inte kisa eller hålla den under lampa.. kan sånt här synligt streck va spökstreck? Gud jag är alldeles skakis haha

FAN VAD KUL!!! Grattis! <333
  • FrökenBerg

STORT GRATTIS TILL ALLA PLUSARE!! =D

ÄL +14, BIM -3...

Har haft lite symtom innan men nu mest lite svag mensvärk (?) sista 3-4 dagarna samt svaga känningar i venusberget.

Tänker vänta med att testa tills nästa vecka och se om mensen uteblir eller ej

Vårt första försök och har inte jättestora förhoppningar :/

• Dropdeadgorgeous
    FrökenBerg skrev 2017-06-15 09:16:21 följande:

STORT GRATTIS TILL ALLA PLUSARE!! =D

ÄL +14, BIM -3...

Har haft lite symtom innan men nu mest lite svag mensvärk (?) sista 3-4 dagarna samt svaga känningar i venusberget.

Tänker vänta med att testa tills nästa vecka och se om mensen uteblir eller ej

Vårt första försök och har inte jättestora förhoppningar :/

Första försöket här med och har inga förhoppningar, men trodde aldrig att jag skulle vara såhär nervös och nojjig! Vill att de skall bli en kul och lustfylld grej utan krav men man känner ju pressen. Hua!
  • isofija
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-15 09:26:22 följande:
    Första försöket här med och har inga förhoppningar, men trodde aldrig att jag skulle vara såhär nervös och nojjig! Vill att de skall bli en kul och lustfylld grej utan krav men man känner ju pressen. Hua!
    Det är ju svårt att inte känna så när man längtar, jag tänkte också så när vi började förra året. Sen blev man mer luttrad, det är nästan värst första månaderna när man inser att det kan ta tid på riktigt.

Men det kan ju gå vägen också! Finns ju inget som säger att det inte skulle funka!
  • Dropdeadgorgeous
    isofija skrev 2017-06-15 10:47:03 följande:
    Det är ju svårt att inte känna så när man längtar, jag tänkte också så när vi började förra året. Sen blev man mer luttrad, det är nästan värst första månaderna när man inser att det kan ta tid på riktigt.

Men det kan ju gå vägen också! Finns ju inget som säger att det inte skulle funka!
    Sant så sant. Hoppas att pressen släpper så småningom så jag kan njuta lite också :) 
  • ostarihavet

Fan va orimligt alltså, men känns det verkligen normalt att få spökstreck på alla test i tre dagar? Eller bor det en liten liten där inne? Bim - 5 todayyy
Svar på tråden BIM Juni 2017