• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-14 13:18:49 följande:
    Hur tidigt är denna lilla testgalning ute? Ser också något här och hoppas
  • isofija

Jag har bim imorgon men bara 11 dagar lutealfas så misstänker att det ändå kan vara för tidigt.

Om tempen ff inte sjunkit imorgon bitti så testar jag med mitt billga test jag har kvar. Har ett digitalt jag tänkt använda den dagen jag fått positivt på ett billigt :p

• Mammatil4trollungar

Bim -3 eller bim -5 tror jag :)

Tog ett från testlagret ikväll då jag tidigare graviditeter plussar starkare på kvällen..

Och ja ett svagt svagt streck dök upp inom 5-10 min..

• Tumvante
    Sivans skrev 2017-06-14 22:11:53 följande:

Tror jag har BIM ca 25/6, hur tidigt vågar man testa? ????

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-14 21:14:18 följande:

Bim -3 eller bim -5 tror jag :)

Tog ett från testlagret ikväll då jag tidigare graviditeter plussar starkare på kvällen..

Och ja ett svagt svagt streck dök upp inom 5-10 min..

Jag ser! Det ska ju helst vara inom fem min... Men jag tänker att det sätt borde öka på sig!
  • Sivans
    Tumvante skrev 2017-06-14 22:34:51 följande:

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!

Med min son hade jag ett ganska starkt plus i vecka 3+3.
  • isofija

Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Svar på tråden BIM Juni 2017