• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Dropdeadgorgeous
    isofija skrev 2017-06-15 06:33:58 följande:

Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Grattis! :) Hur skall du berätta för din partner? :)
  • Milou3

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Åh vilken lycka!! Stort grattis.

Är själv på 10:e försöket med ett mf i dec i bagaget. Kan verkligen sätta mig in i hur underbart det måste kännas :)

Njut allt du bara kan!!
  • Milou3

Förresten, vad har du haft för symptom och när började de?
  • Dropdeadgorgeous

Besvikelsen när appen man använder har uppdaterat sig under natten och det ser ut som att man missat äl helt ....*snyft* Får väl vänta till beräknad bim och se som e den 25te. Inga symtom än. Hade halsbränna i början men tror snarare det beror på en lång helg med lite sömn.

• ostarihavet
    Tumvante skrev 2017-06-14 21:10:49 följande:

God afton din lilla testgalning

Tycker du är väldigt tidigt ute, men visst såg jag något på dina öppnade test. Min iPad är för dålig på att visa bilder annars.

Jag tror och hoppas för dig nu! Mitt plus började synas på bim-4, bim-3 behövde jag inte gissa... Bim igår var det ett tydligt streck. Nu vill jag bara se ett streck som är lika starkt som teststrecket... Jag nojjar också

Haha! Till mitt försvaaaar, så tycker jag faktiskt det är kul att analysera tester ;D så mycket till liv har man! Och det ligger ändå något charmigt i att bli halvt hysterisk ;)

Men du!! Har du plussat så räcker det!! Ett plus är ett plus, stirra dig inte blind om det ör starkt! Stort grattis! <3
  • Tumvante
    ostarihavet skrev 2017-06-15 06:56:13 följande:

Haha! Till mitt försvaaaar, så tycker jag faktiskt det är kul att analysera tester ;D så mycket till liv har man! Och det ligger ändå något charmigt i att bli halvt hysterisk ;)

Men du!! Har du plussat så räcker det!! Ett plus är ett plus, stirra dig inte blind om det ör starkt! Stort grattis! <3

Haha, jo. Jag har också de billiga teststickorna så jag testar igen i morse. Positivt helt klart,men inte så där starkt som jag nu vill börja se det. Efter ett MA och hcg som blossade upp i maj så är jag lite nojjig... Men nu har jag kunnat se att det blev starkare... Om än bara lite...

Läkaren tog också blodprov sist som visade att det var nere i princip noll...
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-12 15:08:55 följande:

Åh nej, fy vad tråkigt!!! Vad ledsen kag blir

Jag förstår dig, känner lite likadant...vill inte hela sommaren ska passera med fokus på gravid eller inte gravid. Ingen mens här än men kommer närsom tror jag...

Hur har det gått för dig?? Hållit tummarna massor för dig och hpppas du fått ett fint plus
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Tumvante
    Tumvante skrev 2017-06-14 22:34:51 följande:

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!

det är ju super tidigt... Men måste ju vara ovanligt. Skulle du ej plussa så tidigt nu, hade jag ändå haft is i magen tills du var förbi bim. Ingen graviditet är den andra lik säger de ju.... Lycka till!
  • Tumvante

Så underbart! Stort grattis!
  • Hejhejhejilc

Stort grattis, jag plussade igår jag också! Mitt plus i januari slutade tyvärr i missfall, men lika som för dig så är testen mycket starka denna gång! Håller alla tummar för oss <3
Svar på tråden BIM Juni 2017