• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Dropdeadgorgeous
    Sivans skrev 2017-06-14 20:05:17 följande:

Ni som plussat.

Hur långt efter äl fick ni symtom?

Bra fråga! Vill jag också ha svar på :)
  • Cornelia2014

Hade äl 9 juni och myste bland annat då, när hade ni äl? Och när testade ni er? Tog test innan och de visade ingenting.

• Tumvante
    oONinniOo skrev 2017-06-14 12:14:36 följande:

Ställer in mig mer och mer på försök nr 6. Har fortfarande halsbränna och tyngdkänsla i livmodern. Tempen tog ett rejält skutt uppåt Idag, så appen flyttade fram min ÄL 2 dagar, så enligt den är jag på ÄL+9 igen.. Supersvagt eller näst intill blankt fortfarande.

ÄL+9 räddad som väldigt tidigt. Hoppas ändå för din skull!
  • Dropdeadgorgeous
    Cornelia2014 skrev 2017-06-14 20:48:41 följande:

Hade äl 9 juni och myste bland annat då, när hade ni äl? Och när testade ni er? Tog test innan och de visade ingenting.

Om mina beräkningar stämmer hade jag äl den 11de. Inte testat mig än.
  • Tumvante
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-14 06:00:10 följande:

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Härligt!!!! Grattis! Glad för din skull! Hoppas du får en fin graviditet
  • regndroppe

Hoppar in här! Bim på tisdag, tror jag. Planerar att testa på (tidigast) måndag om jag kan hålla mig tills dess :) Har sju test från graviditetskollen som troligtvis går åt denna månad :p

Grattis till er som plussat <3

• Tumvante
    ostarihavet skrev 2017-06-14 20:25:26 följande:

Kvällsuppdatering som sig bör

Vet inte om ni ser något, omöjligt att fånga på bild

God afton din lilla testgalning

Tycker du är väldigt tidigt ute, men visst såg jag något på dina öppnade test. Min iPad är för dålig på att visa bilder annars.

Jag tror och hoppas för dig nu! Mitt plus började synas på bim-4, bim-3 behövde jag inte gissa... Bim igår var det ett tydligt streck. Nu vill jag bara se ett streck som är lika starkt som teststrecket... Jag nojjar också
Svar på tråden BIM Juni 2017