• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Mammatil4trollungar
    ostarihavet skrev 2017-06-15 10:55:05 följande:

Fan va orimligt alltså, men känns det verkligen normalt att få spökstreck på alla test i tre dagar? Eller bor det en liten liten där inne? Bim - 5 todayyy

Tror du är gravid jag :)
  • heymary

Testade imorse igen och det var helt blankt, inte en antydan till streck. Bim-4. Det som är konstigt är bara att jag sedan 10 dagar haft molvärk till och från, stick och hugg och känningar i svanken, ömma bröst till och från. Aldrig haft det innan. Har jag testat för tidigt eller vad tror ni? Tänker att jag kanske har urinvägsinfektion eller nåt istället och att det känns i nedre delen av magen, man kan ju ha det utan problem med kissandet och det har uag haft för längesen, alltså bara symptom från magen. Känns bara konstigt, jag har en känsla av att jag är gravid men med såna totalblanka test så nära inpå bim lär det ju inte vara något? V

• regndroppe
    heymary skrev 2017-06-15 12:46:22 följande:

Testade imorse igen och det var helt blankt, inte en antydan till streck. Bim-4. Det som är konstigt är bara att jag sedan 10 dagar haft molvärk till och från, stick och hugg och känningar i svanken, ömma bröst till och från. Aldrig haft det innan. Har jag testat för tidigt eller vad tror ni? Tänker att jag kanske har urinvägsinfektion eller nåt istället och att det känns i nedre delen av magen, man kan ju ha det utan problem med kissandet och det har uag haft för längesen, alltså bara symptom från magen. Känns bara konstigt, jag har en känsla av att jag är gravid men med såna totalblanka test så nära inpå bim lär det ju inte vara något? V

Bim -4 är egentligen alldeles för tidigt att testa. Vänta till bim-dagen och gärna några dagar till! Sen vad dina känningar beror på är ju svårt att säga, kan vara uvi, graviditet, eller något annat. Ibland spelar kroppen en spratt som man aldrig reder ut.

Jag var övertygad om att jag var gravid förra månaden, känslig för dofter, mycket molärk och illamående. Kräktes ordentligt fyra(!) gånger på nångra dagar... Jag var övertygad om att jag var gravid, men testen var negativa. Sen mådde jag bättre plötsligt och mensen kom punktligt. Så det var väl något annat...
  • Dropdeadgorgeous
    regndroppe skrev 2017-06-15 13:15:23 följande:
    Bim -4 är egentligen alldeles för tidigt att testa. Vänta till bim-dagen och gärna några dagar till! Sen vad dina känningar beror på är ju svårt att säga, kan vara uvi, graviditet, eller något annat. Ibland spelar kroppen en spratt som man aldrig reder ut.

Jag var övertygad om att jag var gravid förra månaden, känslig för dofter, mycket molärk och illamående. Kräktes ordentligt fyra(!) gånger på nångra dagar... Jag var övertygad om att jag var gravid, men testen var negativa. Sen mådde jag bättre plötsligt och mensen kom punktligt. Så det var väl något annat...
    Jäkla kropp (hjärna) att lura en sådär! :P 
  • regndroppe
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-15 13:40:51 följande:

Jäkla kropp (hjärna) att lura en sådär! :P 

Verkligen. Jag var så arg var gång jag testade negativt. Jag "visste" ju att jag var gravid. Hoppet fanns kvar så länge jag inte fått mensen.., sen när den kom blev allt hopplöst igen :( Men nu är det ny månad och nya tag! Bim mån-tis och jag har inte vågat testa än :)
  • heymary
    regndroppe skrev 2017-06-15 13:15:23 följande:

Tack för ditt svar! Ja, visst är det märkligt. Särskilt med DINA symptom som ju var klockrena på så sätt. Kroppen är skum. Får väl vänta några dagar till och se!

Någon mer som har bim ~måndag?
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 07:25:47 följande:

Du tror inte det är spök då?

Grattis!!!!
  • ostarihavet
    heymary skrev 2017-06-15 15:38:10 följande:
    Tack för ditt svar! Ja, visst är det märkligt. Särskilt med DINA symptom som ju var klockrena på så sätt. Kroppen är skum. Får väl vänta några dagar till och se!

Någon mer som har bim ~måndag?
    tisdag :) 
Svar på tråden BIM Juni 2017