BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Fan va orimligt alltså, men känns det verkligen normalt att få spökstreck på alla test i tre dagar? Eller bor det en liten liten där inne? Bim - 5 todayyy
Vet ni om det finns nån vd februaritråd? :)
Vet ni om det finns nån vd februaritråd? :)
Testade imorse igen och det var helt blankt, inte en antydan till streck. Bim-4. Det som är konstigt är bara att jag sedan 10 dagar haft molvärk till och från, stick och hugg och känningar i svanken, ömma bröst till och från. Aldrig haft det innan. Har jag testat för tidigt eller vad tror ni? Tänker att jag kanske har urinvägsinfektion eller nåt istället och att det känns i nedre delen av magen, man kan ju ha det utan problem med kissandet och det har uag haft för längesen, alltså bara symptom från magen. Känns bara konstigt, jag har en känsla av att jag är gravid men med såna totalblanka test så nära inpå bim lär det ju inte vara något? V
Testade imorse igen och det var helt blankt, inte en antydan till streck. Bim-4. Det som är konstigt är bara att jag sedan 10 dagar haft molvärk till och från, stick och hugg och känningar i svanken, ömma bröst till och från. Aldrig haft det innan. Har jag testat för tidigt eller vad tror ni? Tänker att jag kanske har urinvägsinfektion eller nåt istället och att det känns i nedre delen av magen, man kan ju ha det utan problem med kissandet och det har uag haft för längesen, alltså bara symptom från magen. Känns bara konstigt, jag har en känsla av att jag är gravid men med såna totalblanka test så nära inpå bim lär det ju inte vara något? V
Jäkla kropp (hjärna) att lura en sådär! :P
Bim -4 är egentligen alldeles för tidigt att testa. Vänta till bim-dagen och gärna några dagar till! Sen vad dina känningar beror på är ju svårt att säga, kan vara uvi, graviditet, eller något annat. Ibland spelar kroppen en spratt som man aldrig reder ut.
Jag var övertygad om att jag var gravid förra månaden, känslig för dofter, mycket molärk och illamående. Kräktes ordentligt fyra(!) gånger på nångra dagar... Jag var övertygad om att jag var gravid, men testen var negativa. Sen mådde jag bättre plötsligt och mensen kom punktligt. Så det var väl något annat...
Du tror inte det är spök då?