BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).
Good morning ladies!
Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.
Återstår att se! Fortsättning följer!
6 dagar till bim, äl + 8 eller 9
Jag ser :) När jag testade positivt med testlagret var det sådär svagt med morgonurin men lite starkare på eftermiddagar! (Dock MF i maj) Håller tummarna för en bra stegring. Här kom tyvärr mensen nu på morgonen..
Jag tror du är gravid! Vågar inte riktigt säga grattis än men på nedersta bilden ser man ju definitivt ett svagt streck! Spännande!!
Enorm trötthet, känner mig som en zombie på jobbet. Och sitter framför datorn hela dagarna.. och även illamående som ligger och irriterar. Vill bara att det ska bli söndag nu!!
Good morning ladies!
Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.
Återstår att se! Fortsättning följer!
6 dagar till bim, äl + 8 eller 9