• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • TouchOfRed

Bim idag och min födelsedag. Negativt test på morgonen... så det är bara att invänta mens och ta nya tag i juli istället. Men får dricka drinkar ikväll, får försöka trösta mig med det :/

• Dropdeadgorgeous
    becca90 skrev 2017-06-16 09:36:44 följande:

Bim idag och jag vaknar upp och mår bra, men helt plötsligt börjar jag må såååå illa och spydde 2 gånger och dålig i magen... måste pallra mig ner till apoteket!!

Någon som fått illamåendet på bim??

Åh, håll oss uppdaterade!
  • becca90
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-16 09:53:47 följande:

Åh, håll oss uppdaterade!

Japp, lugnade dock ner sig lite nu.. men ska nog ta ett test ändå sen :)
  • Vargdis

Idag kom mensen. ????

Jag trodde dock inte att det skulle bli något denna månaden då jag nyss plockat ut spiralen och små blödit lite då och då under hela månaden.

• Freya18

Idag känns det lite som mensvärk och blöder mera. Bim på söndag. Kvinnokliniken säger att ibland kan hormonerna toka till det och slemhinnan blir tjock och det kan vara därför jag blött i 10 dagar och det bara fortsätter. Jag skulle kontakta dom nästa vecka ifall det inte har gått över.

Nu känner jag bara att jag vill ta en ordentlig paus och ha lite "semester" över sommaren. I höst väntar IVF för oss. Jag ska försöka samla krafterna ordentligt nu och bara njuta och leva så normalt som möjligt.

Lycka till med era härliga graviditeter och jag fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar!! Och jag vill även tacka för era goda råd och uppeppande samtal dom här senaste månaderna. :) Det har hjälpt mycket!

• Sara2017

Fick äl en vecka tidigare så nu har jag beräknad Bim 31/6! Så glad jag blev eftersom min cykel kommit tillbaka från 45-50 dagar till 30-33! Nu är det bara att hålla tummarna :)

• vivieran456
    Sara2017 skrev 2017-06-16 10:32:23 följande:

Fick äl en vecka tidigare så nu har jag beräknad Bim 31/6! Så glad jag blev eftersom min cykel kommit tillbaka från 45-50 dagar till 30-33! Nu är det bara att hålla tummarna :)

Härligt att höra!!! Grattis!
  • Sara2017
    vivieran456 skrev 2017-06-16 17:10:18 följande:

Härligt att höra!!! Grattis!

Tack!
Svar på tråden BIM Juni 2017