• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • MissAhlman
    Jsundberg skrev 2017-06-19 12:13:18 följande:

Neg gravtest idag, bim idag också så inväntar mensen och inväntar nästa äl..

Men... va tråkigt. Trodde vi skulle plussa samtidigt! Men nästa gång blir det!
  • Milou3
    Saga92 skrev 2017-06-19 07:30:19 följande:

Kan för första gången ana en andra linje. Kan ni se den också? Är idag BIM -1. Testade helt negativt BIM -3. Haft svag mensvärk i 3 dagar nu..

Har du testat nåt mer?
  • Saga92
    Milou3 skrev 2017-06-19 18:31:16 följande:

Har du testat nåt mer?

Ja jag testade igen när jag kom hem... Det digitala testet ger ju ett ganska tydligt besked ????

• Saga92
    Milou3 skrev 2017-06-19 18:31:16 följande:

Har du testat nåt mer?

Skulle vara en smiley såklart. Det känns helt overkligt! Berättade precis för min sambo och vi är lite i chock båda två. Skäms nästan över att berätta att detta var absolut första försöket och att vi hade sex 5 dagar innan ägglossningen och på ägglossningsdagen. Trodde det skulle ta ett tag ju.
  • MissAhlman
    Saga92 skrev 2017-06-19 19:00:33 följande:

Skulle vara en smiley såklart. Det känns helt overkligt! Berättade precis för min sambo och vi är lite i chock båda två. Skäms nästan över att berätta att detta var absolut första försöket och att vi hade sex 5 dagar innan ägglossningen och på ägglossningsdagen. Trodde det skulle ta ett tag ju.

Wow Grattis!!!
  • Milou3
    Saga92 skrev 2017-06-19 19:00:33 följande:

Va bara glad för det!! I bland händer det på en gång! Stort grattis!! Är testet ovanför det digitala taget i samma urin? För visst testade du något svagare i morse?

Vill höra detaljer om symptom nu :)
  • Milou3

Bim -2. Vågar inte testa. Inväntar hellre in mens än ett negativt test. Noll symptom! Fick ett svaaagt streck ( troligtvis torkstreck) på bim-5. Inte testat mer sen dess.

• Sofiamy
    Milou3 skrev 2017-06-19 21:57:57 följande:

Bim -2. Vågar inte testa. Inväntar hellre in mens än ett negativt test. Noll symptom! Fick ett svaaagt streck ( troligtvis torkstreck) på bim-5. Inte testat mer sen dess.

Jag förstår dig! Jag testade idag med digitalt och fick gravid 1-2, BIM torsdag så nu mår jag otroligt dåligt då jag hela tiden tror att mensen är på väg o kommer skölja bort allt! Har dessutom så mycket mensvärk!!! Håller tummarna för dig!!!
  • Saga92
    Milou3 skrev 2017-06-19 19:45:20 följande:
    Va bara glad för det!! I bland händer det på en gång! Stort grattis!! Är testet ovanför det digitala taget i samma urin? För visst testade du något svagare i morse?

Vill höra detaljer om symptom nu :)
    Ja det är taget från samma urin. Hade ett svagare sträck på morgonen och tog om det när jag kom hem för att se om jag inbillat mig. Köpte ett digitalt test efter jobbet för att jag ville te texten med egna ögon om det nu var på riktigt. Det enda jag känt som symtom är svag "mensvärk" till och från under tre dagar. Men jag trodde verkligen det var kört när jag testade negativt på BIM -3. Trodde det skulle vara positivt innan dess men tydligen kan det slå om senare! :)
Svar på tråden BIM runt 21 juni