• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • Sofiamy

ibland blir jag innerligt trött på min kropp, jag skrev ju tidigare att jag inte hade mycket hopp denna månaden då vi bara hann med att mysa på äl dag och dagen efter, är nu på äl+6 och har haft små spottings sedan äl+4, jag menar vilken chand har min kropp att bli gravis om min kropp förbereder sig på mens redan FYRA dagar efter ägglossning. Så arg och besviken på kroppen min!

• Lolloo0

Ååh grattis Elm96!! <3

Men Sofiamy, kan det inte vara nidblödning då? Sån blödning som kan uppstå när ägget fäster? :O

• Jsundberg

Hoppar in här jag med! Bim den 19, brösten ömmar som aldrig förr, gör ont att ha bh och gå i trappan här hemma. Hoppas verkligen på ett plus om några dagar.

Känner ni av något?

• Sofiamy
    Lolloo0 skrev 2017-06-14 11:24:19 följande:

Ååh grattis Elm96!! <3

Men Sofiamy, kan det inte vara nidblödning då? Sån blödning som kan uppstå när ägget fäster? :O

Jag tror inte det, har läst så mycket om det och att nidblödning ska vara ljust rosa och endast lite sådär när man torkar sig, mina är sådär bruna......
  • Lolloo0
    Sofiamy skrev 2017-06-14 11:35:28 följande:

Jag tror inte det, har läst så mycket om det och att nidblödning ska vara ljust rosa och endast lite sådär när man torkar sig, mina är sådär bruna......

Ok, så det liknar typ så som din mens brukar starta normalt? Tänkte om det avvek från det vanliga så vill man ju ändå fortsätta hoppas. Kram
  • Sofiamy
    Lolloo0 skrev 2017-06-14 11:54:57 följande:
    Ok, så det liknar typ så som din mens brukar starta normalt? Tänkte om det avvek från det vanliga så vill man ju ändå fortsätta hoppas. Kram
    jag upplever tyvärr att det är som när min mens startar fast lite mindre spottings.....
  • MissAhlman
    Jsundberg skrev 2017-06-14 11:33:22 följande:

Hoppar in här jag med! Bim den 19, brösten ömmar som aldrig förr, gör ont att ha bh och gå i trappan här hemma. Hoppas verkligen på ett plus om några dagar.

Känner ni av något?

Ja mina bröst ömmar men det kan de göra även innan mens. Sen la jag märke till att jag är väldigt känslig. F0r tårar i ögonen för inget hahaha. BIM söndag
  • Jsundberg
    MissAhlman skrev 2017-06-14 15:28:04 följande:
    Ja mina bröst ömmar men det kan de göra även innan mens. Sen la jag märke till att jag är väldigt känslig. F0r tårar i ögonen för inget hahaha. BIM söndag
    Jag har väldiga humörsvängningar, mer än normalt. Kan också bli sjukt deppig om jag inte får den maten jag är sugen på t. ex hahah
  • Lolloo0
    Sofiamy skrev 2017-06-14 12:54:42 följande:

jag upplever tyvärr att det är som när min mens startar fast lite mindre spottings.....

Men det är inte helt kört förrens man mensblöder på riktigt! :) Jag har läst om bruna flytningar innan plus..
  • Sofiamy
    Lolloo0 skrev 2017-06-14 17:22:48 följande:
    Men det är inte helt kört förrens man mensblöder på riktigt! :) Jag har läst om bruna flytningar innan plus..
    Du är för go som peppar mig, stort tack! ????
Svar på tråden BIM runt 21 juni