• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • Milou3
    Saga92 skrev 2017-06-19 22:45:43 följande:

Ja det är taget från samma urin. Hade ett svagare sträck på morgonen och tog om det när jag kom hem för att se om jag inbillat mig. Köpte ett digitalt test efter jobbet för att jag ville te texten med egna ögon om det nu var på riktigt. Det enda jag känt som symtom är svag "mensvärk" till och från under tre dagar. Men jag trodde verkligen det var kört när jag testade negativt på BIM -3. Trodde det skulle vara positivt innan dess men tydligen kan det slå om senare! :)

Fast om du trodde att det skulle bli positivt på bim-3 måste du ändå haft en känsla av att kunna vara gravid?

Inga ömma bröst? Inget svagt illamående eller halsbränna?
  • Snöflingan88

Hej,

Jag tänkte skriva i tråden för länge sedan, men det blev aldrig av då jag var säker på att det skulle ta längre tid för mig att bli gravid. Jag fick ett svaaaaaagt plus på bim -2 ca 10 minuter efter att jag tog testet, sedan vad jag trodde var ett grått "spökstreck" igår. Men nu sitter jag här på BIM med ett solklart Plus! Sambon sover fortfarande och jag gråter av chock och glädje. Kan det verkligen vara sant? Jag känner inga symptom alls, förutom att mensen inte dykt upp.

Tänkte höra om någon har lust att följas åt? BF 28 februari!

Lycka till ni som ännu inte plussat! Hjärta

• Milou3
    Snöflingan88 skrev 2017-06-20 07:33:37 följande:

Hej,

Jag tänkte skriva i tråden för länge sedan, men det blev aldrig av då jag var säker på att det skulle ta längre tid för mig att bli gravid. Jag fick ett svaaaaaagt plus på bim -2 ca 10 minuter efter att jag tog testet, sedan vad jag trodde var ett grått "spökstreck" igår. Men nu sitter jag här på BIM med ett solklart ! Sambon sover fortfarande och jag gråter av chock och glädje. Kan det verkligen vara sant? Jag känner inga symptom alls, förutom att mensen inte dykt upp.

Lycka till ni som ännu inte plussat! 

Åh vad underbart!! Gråt på :) sen överraska sambon och njut i hop! Stort grattis.
  • SA88

Här har ni en till som sitter som på nålar inför att testa Skrattande BIM -2 idag så har köpt clearblue early att testa med imorgon bitti.. Har ont i hela brösten (inte bara bröstvårtorna som innan mens), enorm trötthet samt har de senaste dagarna känt av en molvärk till och från. Man vågar inte hoppas för mycket, kan ju vara PMS symptom men men.. Håller tummarna!

• Saga92
    Milou3 skrev 2017-06-19 22:52:51 följande:
    Fast om du trodde att det skulle bli positivt på bim-3 måste du ändå haft en känsla av att kunna vara gravid?

Inga ömma bröst? Inget svagt illamående eller halsbränna?
    Nä det var bara mensvärken jag har känt som symtom. Anledningen till att jag testade var nog mest att det var vårt första försök och jag var lite otålig och ville veta hur det gått. :) Testade redan BIM-7 men det var såklart negativt..
  • Lalalinda1234

BIM imorgon eller den 23 ingen mens i sikte och har noll symtom förutom finnar så antar att mensen kommer snart. Har inte testat mig för tänkte vänta efter BIM om det blir så.

• Elm96
    Snöflingan88 skrev 2017-06-20 07:33:37 följande:

Hej,

Jag tänkte skriva i tråden för länge sedan, men det blev aldrig av då jag var säker på att det skulle ta längre tid för mig att bli gravid. Jag fick ett svaaaaaagt plus på bim -2 ca 10 minuter efter att jag tog testet, sedan vad jag trodde var ett grått "spökstreck" igår. Men nu sitter jag här på BIM med ett solklart Plus! Sambon sover fortfarande och jag gråter av chock och glädje. Kan det verkligen vara sant? Jag känner inga symptom alls, förutom att mensen inte dykt upp.

Lycka till ni som ännu inte plussat! Hjärta

Åh vad underbart!! Grattis :) Jag plussade förra veckan på BIM-3 och har bf 17 februari om allt går som det ska! :D
  • Sofiamy
    Elm96 skrev 2017-06-20 17:11:56 följande:

Åh vad underbart!! Grattis :) Jag plussade förra veckan på BIM-3 och har bf 17 februari om allt går som det ska! :D

Mellan att du plussade och BIM hade du några spottings, mensvärk eller liknande då?
  • Snöflingan88
    Elm96 skrev 2017-06-20 17:11:56 följande:
    Och grattis till dig! Kul att du plussade redan på bim-3 Glad Hur mår du nu när det gått en vecka sedan plus?
Svar på tråden BIM runt 21 juni