BIM runt 21 juni
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Fan vad jobbigt det är att vänta och vara oviss! Jag vill dricka vin om jag inte är gravid..
Fan vad jobbigt det är att vänta och vara oviss! Jag vill dricka vin om jag inte är gravid..
Tog ett test imorse, 4 dagar kvar till bim och negativt, men nu efter 10 min är testet prickigt?! Är de nå fel på dehär?? Känns ju jätteskumt

Tog ett test imorse, 4 dagar kvar till bim och negativt, men nu efter 10 min är testet prickigt?! Är de nå fel på dehär?? Känns ju jätteskumt
Jag tog ett PE för 3 dagar sedan som visa negativt. Är det lönt att göra ett imorgon då? Det kan ju ha ökat på sig tills dess om jag är gravid.
Hmm, håller tummarna att vi båda får positivt snart!
Jag vet inte vad de va med testet, jätteskumt! Tror ja väntar ett tag tills ja tar nästa test, känns onödigt å testa hela tiden även om man inte kan hålla sig från att göra det ändå..
Hmm, håller tummarna att vi båda får positivt snart!
Jag vet inte vad de va med testet, jätteskumt! Tror ja väntar ett tag tills ja tar nästa test, känns onödigt å testa hela tiden även om man inte kan hålla sig från att göra det ändå..
Två månader bara :)
Hur mår ni i övrigt idag tjejer?
Jag mår illa och känns som jag kommer behöva kräkas idag (ursäkta infon) och fortfarande riktigt ömma bröst!
Jag tycker allt att du kan dricka vin fram tills du plussat, det är ingen fara. Man ska ju leva som vanligt också:)