• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • regndroppe
    AngelicaRebecca skrev 2017-06-16 22:36:33 följande:

Ikväll kunde jag inte låta bli att testa, och vi fick ett svagt men tydligt plus!!

Stort grattis!!! <3 När har du bim? :)
  • regndroppe

Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?

• Saga92
    AngelicaRebecca skrev 2017-06-16 22:36:33 följande:

Ikväll kunde jag inte låta bli att testa, och vi fick ett svagt men tydligt plus!!

Stort grattis! Så spännande!

Jag har BIM på tisdag och funderar över när jag som tidigast kan testa.. ??
  • AngelicaRebecca

Jag har BIM på onsdag, så förväntade mig ett negativt test idag. Men kan ha haft ägglossning tidigare (lite oregelbunden) eller så hade jag bara tur.

• Saga92

Testade negativt idag på BIM - 3. Tolkar det som att vi får göra ett nytt försök om ett par veckor igen men det får vara okej. Det var trots allt bara första försöket.

• Milou3
    regndroppe skrev 2017-06-16 23:03:39 följande:

Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?

Ät! Frossa i brieost! Oavsett om man vill vara försiktig i sin graviditet så påverkas ju fostret ändå ingenting av brieost så tidigt. OM du nu vore gravid.
  • MissAhlman

Tog ett nytt nu ikväll. Det översta. Det syns lite tydligare! Tror ni det kan vara ett plus?

Svar på tråden BIM runt 21 juni