BIM runt 21 juni
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Ikväll kunde jag inte låta bli att testa, och vi fick ett svagt men tydligt plus!!
Ikväll kunde jag inte låta bli att testa, och vi fick ett svagt men tydligt plus!!
Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?
Jag har BIM på onsdag, så förväntade mig ett negativt test idag. Men kan ha haft ägglossning tidigare (lite oregelbunden) eller så hade jag bara tur.
När har du BIM?
Testade negativt idag på BIM - 3. Tolkar det som att vi får göra ett nytt försök om ett par veckor igen men det får vara okej. Det var trots allt bara första försöket.
Hej tjejer!
Vad tror ni om detta jag tog nyss?

Åh, maken köpte hem brieost idag! Ska jag våga ta en bit imorgon...? Jag vet ju ännu inte om jag är gravid, bim på tisdag. Hur resonerar ni kring sånt?
Tog ett nytt nu ikväll. Det översta. Det syns lite tydligare! Tror ni det kan vara ett plus?