BIM runt 21 juni
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
BIM 22/6 och just nu 3dpo men har svårt att tro att det tar sig denna månad då jag var på semester och vi bara hann mysa dagen innan äl och samma dag, har ju hållt på så länge nu och myst massa mer de andra gångerna det inte tagit sig men men hoppet finns ju alltid!
BIM den 17e :)
Jag hakar på!
BIM den 17e :)
Jag hakar på!
Citerade fel såklart! Var riktad till Mixmix :)
Hej! Jag har BIM på torsdag 15/6 så jag hoppas på ett plus efter 11 månaders försök. Har nämnt mig lite illamående idag och brösten ömmar men inte roligt som innan mens, de känns lite annorlunda på något sätt.
Emma 96 tänker testa nu ibörjan på veckan (typ tisdag/onsdag morgon) då jag tror på ett tidigt pluss denna gången. Kan ha räknat fel i cykeln då min mens varit jätte oberäknelig sedan mitt utomkvedes förra året. Har fått en del symtom som gör att jag denna månad tänker testa, då jag dom senaste månaderna inte testat mig alls utan har inväntar mensen istället :) själv då??? ????
Emma 96 tänker testa nu ibörjan på veckan (typ tisdag/onsdag morgon) då jag tror på ett tidigt pluss denna gången. Kan ha räknat fel i cykeln då min mens varit jätte oberäknelig sedan mitt utomkvedes förra året. Har fått en del symtom som gör att jag denna månad tänker testa, då jag dom senaste månaderna inte testat mig alls utan har inväntar mensen istället :) själv då??? ????
Är detta Spök tjejer? Det är det va? Försvann typ när testet legat en stund :(

Ostarihavet - Ser något supersvagt. Men skulle själv önskat tydligare för att våga vara säker. :)
Hur många dagar är det sen äl?
Testade själv idag också, 9 dagar efter äl, men det var blankt.. vill verkligen inte vara skengravid skulle bli så besviken. Jag lär nog testa varje dag denna vecka..