• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • ostarihavet
    Lolloo0 skrev 2017-06-12 19:08:37 följande:

Ostarihavet - Ser något supersvagt. Men skulle själv önskat tydligare för att våga vara säker. :)

Hur många dagar är det sen äl?

Testade själv idag också, 9 dagar efter äl, men det var blankt.. vill verkligen inte vara skengravid skulle bli så besviken. Jag lär nog testa varje dag denna vecka..

Jaaa jag med, men är bara på äl + 6 eller 7 fattar inte ens själv varför jag redan testar haha :(
  • Lolloo0
    ostarihavet skrev 2017-06-12 19:13:51 följande:

Jaaa jag med, men är bara på äl + 6 eller 7 fattar inte ens själv varför jag redan testar haha :(

Hehe skönt att man inte är ensam om att vara så otålig :) Mina tester kom i brevlådan idag annars hade jag säkert också testat tidigare. Så knasigt att man inte har tålamod kring detta och bara vill dagarna ska gå för att få veta.
  • hannap90

Jag är gärna med, har bim den 18:e, nu på söndag :) brösten känns lite brännande och stickiga.. haha, samt väldigt trött. Får hoppas de visar något i helgen :)

• Vendelay

Jag har bim 20 juni och har eller i alla fall inbillar mig att jag har vissa symtom ;)

Upplever att det sticker i magen och har väldigt ont runt svanskotan, precis som jag hade i början av min tidigare graviditet.

• Elm96
    ostarihavet skrev 2017-06-12 19:13:51 följande:
    Haha jag är precis likadan! Testade med cb digital igår KVÄLL trots att jag visste att det skulle visa negativt då jag har BIM på fredag och förra grav plussade jag svagt samma dag som BIM men man kan ju inte hålla sig!!
  • regndroppe

Jag hoppar in här också :) Har bim 19-20-21 juni... Hade positiva äl-test 5 och 6 juni. Planerar att testa den 19e :)

• Elm96

Åh hörni, jag har precis plussat! BIM-3 är jag på idag. Känns underbart men hoppas bara det går vägen den här gången! Livrädd för ytterligare ett missfall...

• Milou3

[quote=77753888][quote-nick]Elm96 skrev 2017-06-13 15:20:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Stort grattis!

• Vendelay
    Elm96 skrev 2017-06-13 15:19:28 följande:

Åh hörni, jag har precis plussat! BIM-3 är jag på idag. Känns underbart men hoppas bara det går vägen den här gången! Livrädd för ytterligare ett missfall...

Grattis!!
Svar på tråden BIM runt 21 juni