BIM runt 21 juni
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Ostarihavet - Ser något supersvagt. Men skulle själv önskat tydligare för att våga vara säker. :)
Hur många dagar är det sen äl?
Testade själv idag också, 9 dagar efter äl, men det var blankt.. vill verkligen inte vara skengravid skulle bli så besviken. Jag lär nog testa varje dag denna vecka..
Jaaa jag med, men är bara på äl + 6 eller 7 fattar inte ens själv varför jag redan testar haha :(
Jag är gärna med, har bim den 18:e, nu på söndag :) brösten känns lite brännande och stickiga.. haha, samt väldigt trött. Får hoppas de visar något i helgen :)
Jag har bim 20 juni och har eller i alla fall inbillar mig att jag har vissa symtom ;)
Upplever att det sticker i magen och har väldigt ont runt svanskotan, precis som jag hade i början av min tidigare graviditet.
Jag hoppar in här också :) Har bim 19-20-21 juni... Hade positiva äl-test 5 och 6 juni. Planerar att testa den 19e :)
Åh hörni, jag har precis plussat! BIM-3 är jag på idag. Känns underbart men hoppas bara det går vägen den här gången! Livrädd för ytterligare ett missfall...
[quote=77753888][quote-nick]Elm96 skrev 2017-06-13 15:20:30 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!
Åh hörni, jag har precis plussat! BIM-3 är jag på idag. Känns underbart men hoppas bara det går vägen den här gången! Livrädd för ytterligare ett missfall...