• mrsanderson91

BIM runt 21 juni

Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BIM runt 21 juni
  • saal
    MissAhlman skrev 2017-06-18 09:03:04 följande:

Idag ser det ut såhär.

Nyast=överst

När jag kollade första gången tyckte jag mig kunna ana något på senaste men nu när jag kollar på en annan enhet så skulle jag bedöma de som negativt. Du får testa igen om någon dag. Och så länge mensen inte kommer så finns ju alltid chansen att det tagit sig för din del denna gång.
  • MissAhlman
    Milou3 skrev 2017-06-18 10:48:01 följande:

Ja men testa! Hur långt efter äl är du? Kanske vänta tills i morgon med digitalt.

BIM idag! ÄL +11. Var och köpte ett nu men ska jag våga?
  • Milou3
    MissAhlman skrev 2017-06-18 11:41:19 följande:

BIM idag! ÄL +11. Var och köpte ett nu men ska jag våga?

Risken är ju rätt stor att det visar icke gravid även om du är gravid. Sist fick jag icke gravid på äl+12 men sen äl+13 gravid med digitalt. Och på äl+12 ett ganska tydligt plus med cb plus.

Men det är väl bara å testa och köpa ett nytt sen om du har råd! Rätt dyra test men förstår nyfikenheten :)
  • saal
    regndroppe skrev 2017-06-18 11:04:17 följande:

Jag har bim imorgon eller på tisdag. Testade negativt idag. Men nu tänker jag om jag är en sk låghormonare? Vid min förra graviditet hade jag äl runt 20 mars och testade inte positivt förrän 23 april. Jag hade testat innan men det var negativt. Har ni tankar/ erfarenhet av det?

(Den graviditeten var för några år sen, och resulterade i bebis)

Låter som jag. Jag har BIM imorgon räknat på en 30 dagars cykel. Har 2 barn sedan innan och aldrig plussat före BIM, varför jag låtit bli att testa än. Båda gångerna har jag dessutom fått bf framflyttad och tänker att jag kanske har äl någon dag senare än alla appar tror (aldrig testat med stickor) och därför fått vänta längre än jag tror på att få upp hcc nivåerna. Min erfarenhet är att jag drabbas av graviditets symtom och en känsla av att bara veta innan jag testar pos.
  • Milou3
    saal skrev 2017-06-18 11:55:23 följande:

Låter som jag. Jag har BIM imorgon räknat på en 30 dagars cykel. Har 2 barn sedan innan och aldrig plussat före BIM, varför jag låtit bli att testa än. Båda gångerna har jag dessutom fått bf framflyttad och tänker att jag kanske har äl någon dag senare än alla appar tror (aldrig testat med stickor) och därför fått vänta längre än jag tror på att få upp hcc nivåerna. Min erfarenhet är att jag drabbas av graviditets symtom och en känsla av att bara veta innan jag testar pos.

Visst är det coolt! Jag har också alltid bara VETAT :)

Utom 2 av de 8 graviditeterna. Den ena plussade jag inte förrän V.8, men körde avbrutet samlag och åt minipiller så förträngde nog ev symptom. Den andra gången testade jag bara av nyfikenhet även om jag inte kände mig gravid och det var även den enda gången jag fått mf.
  • regndroppe

Alltså. Jag har bim imorgon eller på tisdag. Nu tog jag ett äl-test som ser ut såhär... Tankar?
  • MissAhlman

Hej tjejer.

Jag vågade på mig ett test :).

Nu ska det bara sitta rätt och stanna kvar! <3

• saal
    MissAhlman skrev 2017-06-18 17:18:22 följande:

Hej tjejer.

Jag vågade på mig ett test :).

Nu ska det bara sitta rätt och stanna kvar! <3

Grattis. Det testet behöver du inte grubbla över ????
  • saal
    regndroppe skrev 2017-06-18 16:59:30 följande:

Alltså. Jag har bim imorgon eller på tisdag. Nu tog jag ett äl-test som ser ut såhär... Tankar?

Att du kanske är gravid? Man kan få falskt pos äl test som gravid. Detta då de 2 olika hormoner för äl och graviditet är så lika varandra så att hemmatesterna inte alltid förstår skillnaden.
  • MissAhlman
    saal skrev 2017-06-18 17:27:06 följande:

Grattis. Det testet behöver du inte grubbla över ????

Hahaha nä ;)

Tänkte först lägga upp bilden och be om tolkning :D
Svar på tråden BIM runt 21 juni