BIM runt 21 juni
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Som rubriken lyder - finns det fler som har BIM runt den 21 juni? Någon/några som vill följas åt? :)
Idag ser det ut såhär.
Nyast=överst
Ja men testa! Hur långt efter äl är du? Kanske vänta tills i morgon med digitalt.
BIM idag! ÄL +11. Var och köpte ett nu men ska jag våga?
Jag har bim imorgon eller på tisdag. Testade negativt idag. Men nu tänker jag om jag är en sk låghormonare? Vid min förra graviditet hade jag äl runt 20 mars och testade inte positivt förrän 23 april. Jag hade testat innan men det var negativt. Har ni tankar/ erfarenhet av det?
(Den graviditeten var för några år sen, och resulterade i bebis)
Låter som jag. Jag har BIM imorgon räknat på en 30 dagars cykel. Har 2 barn sedan innan och aldrig plussat före BIM, varför jag låtit bli att testa än. Båda gångerna har jag dessutom fått bf framflyttad och tänker att jag kanske har äl någon dag senare än alla appar tror (aldrig testat med stickor) och därför fått vänta längre än jag tror på att få upp hcc nivåerna. Min erfarenhet är att jag drabbas av graviditets symtom och en känsla av att bara veta innan jag testar pos.

Hej tjejer.
Jag vågade på mig ett test :).
Nu ska det bara sitta rätt och stanna kvar! <3

Hej tjejer.
Jag vågade på mig ett test :).
Nu ska det bara sitta rätt och stanna kvar! <3
Alltså. Jag har bim imorgon eller på tisdag. Nu tog jag ett äl-test som ser ut såhär... Tankar?
Grattis. Det testet behöver du inte grubbla över ????